|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
|
|
quote: Klinkt als een tiet idd, THX! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
idd |
|
Yo, idd! Vet! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
De meeste hardcore staat er niet in, net als Prostitute Disfigurement. |
|
|
|
|
|
Ik merkte pas dat het niet meer werkte. Voor mij dan, that is. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
|
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
|
|
Hmmm, die software start automatisch... Geen probleem op zich, maar er gaat ook direct een radiostation spelen. Hoe fix ik dat??? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
huh doet ie bij mij nooit, miss gewoon ff last fm op je pc starten en dan op stop drukken?? Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Ja maar dat wil ik dus niet iedere keer hoeven doen iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Nou dan weet ik het niet ,ik heb daar geen last van.. Ik kan trouwens je last fm niet openen via je link... Nou ja ik probeer het nog wel een keer. Miss heb je de discovery mode aanstaan?? Iets anders kan ik zo snel ff niet bedenken. [Dit bericht is gewijzigd door moon1976 op 10-11-2007 10:44] Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
De site is af en toe wel redelijk wazig merk ik hahaha. Nee die staat ook niet aan. [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 10-11-2007 10:45] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Het is de lichtinval ;') |
|
last fm options NIET aanvinken dat je het radiostation wilt onthouden bij tabblad radio dan?? Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Ik kan dit weer niet installen ivm het niet hebben van admin rights. |
|
quote:Ja ik zie het al, dan start ie automatisch, dat zou het kunstje moeten doen. Tnx! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Waarom? Het is toch leuk om te zien wat je ooit allemaal hebt geluisterd, en wat je nou eigenlijk het meest hebt geluisterd? Zie het nut er niet van in om je charts leeg te gooien. OT: http://www.last.fm/user/Lapje/ Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: De optie is er dus nut heeft het wel... tja ik had er best veel instaan en soms is het gewoon nodig om dingen te resetten. Het is de lichtinval ;') |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |