|  |  | |||||
|  |  |               |  | |||
| 
 | ||||||
|  | 
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 | ||||
| Auteur: | 
 | |||
| 
 | 
 Dat gebeurt automatisch, maar niet tegelijkertijd. Ik denk in ieder geval dat het daaraan ligt. En ik zag het, ik ben trots!   | |||||||||

| 
 | 
 Doe die smiley even?     edit: Ah, toeeee? [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 20-05-2010 4:12]  | |||||||||

| 
 | 
   | |||||||||

| 
 | 
        | |||||||||

| 
 | 
  *weg*  | |||||||||

| 
 | 
   | |||||||||

| 
 | 
 Hier meestal zwart, maar hij schiet vaak terug naar rood.  | |||||||||

| 
 | 
     | |||||||||

| 
 | 
 Rood - Blastmastert - Dentz - Morridin Zwart - Grindmastert - Onweerwolf - Vargen666 - xX-C-Xx - Helvete - ZelThoR - Schaep - bokaj  | |||||||||

| 
 | 
 WTF is up met de lijstjes tegenwoordig?  | |||||||||

| 
 | 
 De Rooien winnen terrein.  ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.  | |||||||||

| 
 | 
 quote:    | |||||||||

| 
 | 
 En zwart loopt uit     Rood - Blastmastert - Dentz - Morridin Zwart - Grindmastert - Onweerwolf - Vargen666 - xX-C-Xx - Helvete - ZelThoR - Schaep - bokaj - verlepte theedoek www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit  | |||||||||

| 
 | 
  ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.  | |||||||||

| 
 | 
 Rood - Blastmastert - Dentz - Morridin Zwart - Grindmastert - Onweerwolf - Vargen666 - xX-C-Xx - Helvete - ZelThoR - Schaep - bokaj - verlepte theedoek[/quote] Mooi custom gepimped - Slechtheid [check het uit!]  | |||||||||

| 
 | 
 Rood - Blastmastert - Dentz - Morridin Zwart - Grindmastert - Onweerwolf - Vargen666 - xX-C-Xx - Helvete - ZelThoR - Schaep - bokaj - verlepte theedoek - Erbrechen Mooi custom gepimped - Slechtheid  | |||||||||

| 
 | 
 quote: Zal wel iest mis zijn met mijn instellingen, maar ik zie er niks van    | |||||||||

| 
 | 
 quote:Heb er de hele nacht aan gewerkt! Heb je de laatste versie wel?  | |||||||||

| 
 | 
 Heb je een myspace profiel editor gebruikt?  ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.  | |||||||||

| 
 | 
 Ik zit maar we te nurten jongens.        | |||||||||

| 
 | 
 Ja, vast.  ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.  | |||||||||

| 
 | 
 Rood - Blastmastert - Dentz - Morridin Zwart - Grindmastert - Onweerwolf - Vargen666 - xX-C-Xx - Helvete - ZelThoR - Schaep - bokaj - verlepte theedoek - Erbrechen - MH22 Mooi custom gepimped - Slechtheid [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 20-05-2010 11:47] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...  | |||||||||

| 
 | 
 Als er roze tussen zat had ik dat gedaan.  ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.  | |||||||||

| 
 | 
 Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje    | |||||||||

|  | 
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 | 
|  | Index / Muziek algemeen |  |  |  Vorige pagina |  |