|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Los daarvan is GBK gewoon een kickass-band... Pimps of Gennesaret!!!!!!!!!!!! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Heiden kan de politiek wel in. spelfout weggehaald... |
|
quote: Mooi, er is iemand uit de kast... ausdauer |
|
quote: Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Beter uit de kast dan schijnheilig gedrag!! spelfout weggehaald... |
|
quote: |
|
Ik hoor net dat Nachtmystium niet doorgaat. |
|
quote: Hehehe. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Da's behoorlijk klote, als GBK maar doorgaat, dan. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: hahahaha geweldig Je moeder. |
|
quote: Ook met een reden? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
ja, omdat NachtmystiCum komt... ben blij dat ik de flyer nog niet klaarheb.. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:Voor zover ik weet bestaat er helemaal geen Nachtmysticum en zowel dan zal het wel een underground bandje met hoogstens wat demo's zijn. De band die 'Reign of the Malicious' heeft uitgepoept heet nmlk Nachtmystium. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Geen Nachtmystium? Laat maar hangen dan, ik vind GBK namelijk ZUIGEN... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
GBK heerscht zwaar. Nachtmystium is een leuke bijkomer. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
1 of 2 plaatjes geluisterd in de platenwinkel van GBK met positieve verwachtingen. Toen ik het hoorde dacht ik: "dit is het?". Kaal, saai, nietszeggend. Het is een mening. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Allemaal leuk en aardig, of de band nu wel of niet NS is, maar pas in vredesnaam op voor die kakkerlakken van de AFA, die gasten schuwen echt niets, en eens in de zoveel tijd moeten die aidslijers ook uit hun krakershol komen, en dan kunnen ze de boel behoorlijk verzieken. Against God and Government |
|
Dat had ik de eerste keer dat ik GBK hoorde ook. Misschien waren mijn verwachtingen gewoon te hoog; Funeral Mist - Salvation vond ik ook wat tegenvallen in het begin, ook omdat mijn verwachtingen nog hoger waren doordat ik alleen maar zeer positieve geluiden erover had gehoord. Toen ik later via een trade een GBK bandje in huis kreeg en ik die in een verveelt moment aanzette; Toen zag ik het licht. Lekkere riffs, toffe zanglijnen. Over de hele linie is GBK soms wat saai en wat chaotisch/klopt hun muziek niet helemaal maar dat wordt afgewisseld door momenten die zo geniaal zijn dat ik ze toch zeer kan waarderen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Joh, het was ook maar een sarcastische opmerking aangezien het in de topictitel verkeerd staat geschreven door heer Doodswensch. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Lees net op een ander forum dat Nachtmystium inderdaad niet doorgaat. Eén van de bandleden plaatste daar het volgende: quote: Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: +1 ben benieuwd wat de vervanger wordt. tot nu toe is er niks interessants dan Je moeder. |
|
"New line-up."? Ze mogen met een goede vervanger komen wil het Nachtmystium overtreffen. Ik weet iets! Nog een keer Inquisition!! |
|
dan wordt het wel interessant ja Je moeder. |
|
Ik zal het wel horen van 't management, het lijkt er wel veel op dat ze inderdaad niet mee gaan op deze tour. Ze hadden wel een band achter de hand die "minstens zo interessant" zou zijn als NM, maar dat is maar afwachten natuurlijk. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |