IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Grand Belial's Key + Nachtmysticum Vorige pagina | Volgende pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 05-01-2006 19:12 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2006 18:50 schreef Deathwish het volgende:
Ik zal het wel horen van 't management, het lijkt er wel veel op dat ze inderdaad niet mee gaan op deze tour.
Ze hadden wel een band achter de hand die "minstens zo interessant" zou zijn als NM, maar dat is maar afwachten natuurlijk.

Haha, bands in het straatje, of eigenlijk sfeertje, van Nachtmystium uit de VS zijn dan voornamelijk Xasthur, Draugar en Krohm.
Dat lijkt me sterk though.

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 05-01-2006 19:19 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Wie zegt dat het persé uit USA moet komen?

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 06-01-2006 2:29 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik heb de eerste van Nachtmystium al zeker 3 jaar in mijn rek staan en die heb ik misschien twee keer gedraaid, wat een slappe Judas Iscariot kloon! Maar ik heb begrepen dat men nu een kloon van Xasthur/Leviathan is geworden dus het was misschien een aardige bijkomstigheid geweest bij het optreden van GBK, de laatstgenoemde zou ik ook gaan bekijken als men met de Josti-band op tour was.
Het kloongedrag van Nachtmystium irriteert me behoorlijk, het zegt mij gewoon dat Nachtmystium een stelletje trendy nepfiguren zijn. Zonder GBK zou ik er niet aan denken om naar een show van Nachtmystium te gaan kijken. Hun CD's komen er bij mij in ieder geval niet meer in, ook al gaat heel internet lopen roepen dat het een briljante band is.

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 06-01-2006 2:31]

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 06-01-2006 2:57 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2006 2:29 schreef Heiden het volgende:
Ik heb de eerste van Nachtmystium al zeker 3 jaar in mijn rek staan en die heb ik misschien twee keer gedraaid, wat een slappe Judas Iscariot kloon! Maar ik heb begrepen dat men nu een kloon van Xasthur/Leviathan is geworden dus het was misschien een aardige bijkomstigheid geweest bij het optreden van GBK, de laatstgenoemde zou ik ook gaan bekijken als men met de Josti-band op tour was.
Het kloongedrag van Nachtmystium irriteert me behoorlijk, het zegt mij gewoon dat Nachtmystium een stelletje trendy nepfiguren zijn. Zonder GBK zou ik er niet aan denken om naar een show van Nachtmystium te gaan kijken. Hun CD's komen er bij mij in ieder geval niet meer in, ook al gaat heel internet lopen roepen dat het een briljante band is.

Ben het wel met je eens, heb een CD en een 7" van Nachtmystium gehad en heb het beide weggedaan, niet zo mijn ding. Misschien dat het live wel oke is, geen idee. Ben in ieder geval flink benieuwd naar GBK.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-01-2006 4:41 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

had der een lp van (reign of the malicious), was wel geinig maar ook weer niet echt mn ding. bm hoeft echt niet zo uniek te zijn (kijk naar het o zo gave katharsis terwijl die zo onorigineel als aids zijn) maar dit had eigenlijk vrij weinig. wel meer dan de gemiddelde meuk die tegenwoordig uitkomt maar toch...

ben benieuwd naar de vervanger...

Je moeder.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 06-01-2006 12:57 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Originaliteit is zeker geen vereiste voor een pot goede black, maar achter iedere momenteel populaire BM-stijl aanhuppelen zoals Nachtmystium doet...

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 06-01-2006 13:25 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2006 19:19 schreef Deathwish het volgende:
Wie zegt dat het persé uit USA moet komen?

Niemand, maar ik ken weinig Europese bands uit hetzelfde straatje of met hetzelfde sfeertje.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-01-2006 13:41 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2006 13:25 schreef WhiteRider het volgende:
Niemand, maar ik ken weinig Europese bands uit hetzelfde straatje of met hetzelfde sfeertje.
Dat wordt ook nergens gezegd.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 06-01-2006 13:44 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2006 13:41 schreef kwelgeest het volgende:
Dat wordt ook nergens gezegd.

Kerel, lees nou godverdomme .

Ik zei dat er weinig bands zijn die Nachtmystium voor mij kunnen overtreffen, als ze optreden. Een paar daarvan zijn bovengenoemde, maar het lijkt me sterk dat zij optreden. Verder kan ik me niet gauw een band bedenken die ik in de plaats van Nachtmystium wel prima zou vinden.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 06-01-2006 13:45]

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-01-2006 13:47 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Maar er wordt nergens gezegd dat de vervanger dezelfde stijl BM maakt. Slechts dat hij minstens even interessant is.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 06-01-2006 13:48 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2006 13:47 schreef kwelgeest het volgende:
Maar er wordt nergens gezegd dat de vervanger dezelfde stijl BM maakt. Slechts dat hij minstens even interessant is.

as;ldkfjas;lgdhas;dflka

Ja, ik kan ook wel lezen! Maar voor mij zijn er weinig bands even interessant als Nachtmystium, die paar bands uit hetzelfde straatje achterwege gelaten!

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-01-2006 13:51 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2006 13:48 schreef WhiteRider het volgende:
as;ldkfjas;lgdhas;dflka

Ja, ik kan ook wel lezen! Maar voor mij zijn er weinig bands even interessant als Nachtmystium, die paar bands uit hetzelfde straatje achterwege gelaten!

Typ dat dan. Jij zevert over band uit hetzelfde straatje.

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 06-01-2006 13:55 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2006 13:51 schreef kwelgeest het volgende:
Typ dat dan. Jij zevert over band uit hetzelfde straatje.

Ontopic maar weer Vikt0r ?

Ik heb er zin 'an!

Duysternesse
Das beste van Antje
Usericon van Duysternesse
Posted 07-01-2006 1:19 by Duysternesse Wijzig reactieProfiel van DuysternesseQuote dit bericht

R. ofwel WhiteRider ook aanwezig? : )

[Dit bericht is gewijzigd door Duysternesse op 07-01-2006 1:19]

Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 07-01-2006 1:26 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2006 1:19 schreef Duysternesse het volgende:
R. ofwel WhiteRider ook aanwezig? : )

Jazeker , jij ook hoop ik?

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 24-01-2006 13:24 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Hopsakee, gecanceled.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 24-01-2006 13:29 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2006 13:24 schreef WhiteRider het volgende:
Hopsakee, gecanceled.

De hele zooi?
Kut...

spelfout weggehaald...

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 24-01-2006 13:29 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Leeuwarden wel ja.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-01-2006 13:32 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2006 13:24 schreef WhiteRider het volgende:
Hopsakee, gecanceled.
En waarom?
Andere datum of locatie?

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 24-01-2006 13:37 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Waarom weet ik niet.

FEBUARY 2006

09/02/2006 - Nightlife Rock - Helsinki (FIN)
10/02/2006 - Rytmi-Katti - Kouvola (FIN)
11/02/2006 - Klubi - Turku (FIN)
23/02/2006 - Elektrowerkz - London (UK)
24/02/2006 - Dublin (IRE)
25/02/2006 - Harder's/Harmonien - Svendborg (DEN)

Ik vraag me af of die gig in Denemarken niet haalbaar is vanuit Nederland..

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 24-01-2006 13:38]

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-01-2006 13:43 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Het zou de 19de in NL zijn dus het heeft vast niets met die gig in Denemarken te maken.

Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 24-01-2006 13:44 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

leer lezen kwel. hij heeft het over daar heen gaan vanuit nederland niet dat dat ook niet door zou gaan..

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 24-01-2006 13:44 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Dat bedoel ik niet, maar ik wil eigenlijk wel naar Denemarken. Dat is de dichtsbijzijnde gig denk ik.

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 24-01-2006 13:46 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2006 13:44 schreef WhiteRider het volgende:
Dat bedoel ik niet, maar ik wil eigenlijk wel naar Denemarken. Dat is de dichtsbijzijnde gig denk ik.

Hoe wil je daar heen dan?

Denk dat Heiden z'n buurt gaat verbouwen als ie dit leest.

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 24-01-2006 13:46]

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-01-2006 13:46 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik denk dat Londen het best te doen is maar mij te ver weg.

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com