|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
jup, de 3e band is SoilWork kreeg ik te horen van een gast die ik sprak op Noorderslag hij heeft deze pack geboekt in Duitsland. wel erg vet. |
|
Hee, das gaaf! |
|
spelen ze ook nog ergens anders in Nederland? |
|
Wat een weirde package zeg.... Maar goed, Crowbar is wel erg vet (haha) en Bibelot is redelijk bereikbaar voor me.. |
|
Todd Strange zit niet meer in Crowbar dus ze zijn minder vet nhju |
|
Hier ben ik zooooooo bij, met Soilwork is het erg vet :D, , het word wel in de auto slapen though wacken + bier = geheugenverlies |
|
LINE UP WEER ANDERS!!MAAR NU DEFINITIEF!!! De definitieve line-up van dit festival zal nu worden: 14 April Bibelot Dordrecht HYPOCRISY SOILWORK AMORPHIS ONE MAN ARMY and THE UNDEAD QUARTED SCAR SYMMETRY plus SPECIAL GUEST entree blijft dit keer wel hetzelfde |
|
quote: Ik las juist dat Soilwork niet meer komt opdraven. |
|
Bron? Op hun eigen website staat dat ze gewoon deelnemen aan deze package. Drummer nodig? |
|
Wow! Vette line-up hoor. |
|
IDD wat is de bron hiervan? De bibelot Datum wordt aan deze data toegevoegd...deze waren ze vergeten bij NB check de site www.neckbreakersball.com |
|
Gaat zich afvragen wie die special guests dan wel weer niet zijn. |
|
Damn.. geen Crowbar meer En Amorphis, is dat nog wat tegenwoordig? Dat was vroeger wel stoer, ten tijde van Elegy enzo. |
|
Kaartje is binnen! |
|
"kaarte" zijn inmiddels besteld, wordt echt een brute avond |
|
Hier ben ik bij!!!!!!!! Waarschijnlijk net als zovelen |
|
|
|
zijn er nog kaartjes te krijgen? |
|
Mag Crowbar uit de titel, moet telkens zo huilen |