|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Zijn ook nogal wat bands...laatste band eindigt om 0.15 ofzo en daarna zijn ze ook nog eens tot 03.00 uur open Veel tijd om te en dus |
|
Post jij het speelschema eens! |
|
Speelschema zou niet verkeerd zijn nee, maar dat zullen we niet krijgen denk ik. |
|
Soilwork was erg gaaf |
|
quote: idd, de rest was wa minder!! |
|
was dr gister ook, en wat was dat geluid zaad zeg niet normaal is dat daar altyd zo ?? Fuck the world and fuck you |
|
Geluid was inderdaad niet super. Maar ik heb me wel prima vermaakt. |
|
bier smaakte goed daar ja hahaha nu nog niet helemaal helder hahahaha Fuck the world and fuck you |
|
Ben inmiddels wel weer helder... Maar goed, ik was ook niet strontlazerus ofzo. |
|
ik dus wel ging nog net niet gestrekt naar buiten hahahahaha Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hee! Amorphis was vet. Ze hebben zowaar ouder werk gespeeld Ennuuhh peet was wat minder met z'n gekoppel |
|
quote: idd, hahaha het papa gevoel |
|
quote: hehehe, hij is TE goed voor me |
|
Gezien jullie leeftijden had hij idd je pa kunnen zijn |
|
beetje late reactie maar goed, deze avond paste mooi in het schema van een algeheel bruut weekend. wat rost soilwork toch!!! (jammer dat de cleane zang er niet altijd even goed doorkwam) amorphis ook eindelijk een gezien en beviel me ook zeer goed hypocrisy is gewoon een vette band, goeie nummers, strak gespeeld, en toch kan het me op de een of andere manier niet blijven boeien 1e band van de avond trouwens volledig gemist, was dat nog wat? 2e band kon me niet bekoren @ Raj: he hunter, u was ook aanwezig? |
|
|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |