IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Dark Funeral bwh & 013 (3 en 5 maart) Vorige pagina | Volgende pagina
soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 27-02-2006 15:31 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Check! Aanwezig in Deventerror. Het wordt weer een kansloze afterparty in de Elegast.

jeweeniewie
Usericon van jeweeniewie
Posted 28-02-2006 3:45 by jeweeniewie Wijzig reactieProfiel van jeweeniewieQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2006 21:37 schreef Burzum het volgende:
Endstille heerscht. Maarja die zie ik nog wel een keer zonder Dark Funeral

haha je moet niks he

isa
Usericon van isa
Posted 02-03-2006 15:49 by isa Wijzig reactieProfiel van isaQuote dit bericht

Aanwezig in Tilburg!, heb er zin in want laatste concert is al 3 weken geleden, feestje bouwen

Nix
Usericon van Nix
Posted 03-03-2006 13:06 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-03-2006 13:07 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ik heb geen zin
Ik wil niet!!!
Mamaaaaa!!!!!!!!!

Sindel
Usericon van Sindel
Posted 03-03-2006 13:10 by Sindel Wijzig reactieProfiel van SindelQuote dit bericht

ook aanwezig in tilburg

Nix
Usericon van Nix
Posted 03-03-2006 13:16 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2006 13:07 schreef MMayo het volgende:
Ik heb geen zin
Ik wil niet!!!
Mamaaaaa!!!!!!!!!

JAWEL! Trein?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-03-2006 13:18 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2006 13:16 schreef Nix het volgende:
JAWEL! Trein?

Nee ootoo.
En nee, niet zin, wil niet nee nee nee.
Maar ga toch.

Nix
Usericon van Nix
Posted 03-03-2006 13:20 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Hihi, wij gaan met trein heen en worden terug gebracht.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-03-2006 13:25 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2006 13:20 schreef Nix het volgende:
Hihi, wij gaan met trein heen en worden terug gebracht.

Weet iemand waar te parkeren en hoe te lopen?

Nix
Usericon van Nix
Posted 03-03-2006 13:27 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

VRaag het XXL.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-03-2006 13:30 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2006 13:27 schreef Nix het volgende:
Vraag het XXL.

Moet hij maar even antwoorden in dit topic

Nix
Usericon van Nix
Posted 03-03-2006 13:31 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Ik denk niet dat hij hier kijkt voor vanavond.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-03-2006 13:32 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2006 13:31 schreef Nix het volgende:
Ik denk niet dat hij hier kijkt voor vanavond.

Oh dan niet, dan weet een ander het vast wel en zo niet dan mis ik wat bandjes. Ohjee wat erg.

soepkoeltoer
Fashion Police
Posted 03-03-2006 13:42 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2006 13:25 schreef MMayo het volgende:

Weet iemand waar te parkeren en hoe te lopen?

Parkeren kan voor BWH, wel als je ruim op tijd komt, anders is het zo vol. En anders is er achter Schouwburg nog een relaxte plek, tegenover station, zeg maar.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 03-03-2006 13:56 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 3 maart 2006 13:06 schreef Nix het volgende:

Sinds wanneer rook jij?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-03-2006 14:20 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2006 13:42 schreef soepkoeltoer het volgende:
Parkeren kan voor BWH, wel als je ruim op tijd komt, anders is het zo vol. En anders is er achter Schouwburg nog een relaxte plek, tegenover station, zeg maar.

Ah okee enne hoe er heen te lopen, herkenningspunten? Ben er twee keer geweest, paar jaren geleden maar zou niet meer weten hoe erheen te lopen.

Nix
Usericon van Nix
Posted 03-03-2006 15:19 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2006 13:56 schreef Judge M. het volgende:
Sinds wanneer rook jij?

soepkoeltoer
Fashion Police
Posted 03-03-2006 15:59 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2006 14:20 schreef MMayo het volgende:
Ah okee enne hoe er heen te lopen, herkenningspunten? Ben er twee keer geweest, paar jaren geleden maar zou niet meer weten hoe erheen te lopen.

Als je weet waar station is, dan is het alleen rechtdoor. Dus na station, weg oversteken bij de stoplichten en rechtdoor blijven lopen tot aan een plein met een kerk aan de linke kant. Daar loop je naar rechts, de straat in tussen Dirk vd Broek en een ander winkel en je bent er.
Vragen kan ook altijd, de locals zullen het wel weten.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-03-2006 16:15 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2006 15:59 schreef soepkoeltoer het volgende:
Als je weet waar station is, dan is het alleen rechtdoor. Dus na station, weg oversteken bij de stoplichten en rechtdoor blijven lopen tot aan een plein met een kerk aan de linke kant. Daar loop je naar rechts, de straat in tussen Dirk vd Broek en een ander winkel en je bent er.
Vragen kan ook altijd, de locals zullen het wel weten.

Ah okee bedankt, ja station weet ik. Vorige keer ben ik de hele binnenstad door geweest.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-03-2006 14:06 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Gemakkelijk die toko gevonden, bedankt soepkoeltoer.

Amoral vond ik erg meevallen, leuke opener. Endstill was ook goed te doen maar het bier smaakte beter, jammer van de halve band met corpsepaint.. doe dan iedereen of gewoon niet. Naglfar had ik weinig verwachtingen van, tijdens Kings of Metal vielen ze me heeeel erg tegen en op X-mass ben ik maar niet gaan kijken. Het viel gelukkig heel erg mee, stonden vooraan en meneer had zijn leren pakje thuis gelaten (op de jas na). Wel jammer van sommige fans die het bijvoorbeeld nodig vonden stoer naast de pit te gaan pitten, in mijn rug. Hij kon het niet zo waarderen dat ik hem richting de pit gooide, ik dacht dat hij de weg kwijt was . Sorry als het een zm-er was, wilde je niet op je bek laten lanceren (btw leuke make-up had je op). De meid die erbij hoorde kon er ook wat van, die greep vanaf de zijkant pittende mannen bij het haar om er een flinke pluk uit te trekken (het zinnetje doe eens normaal begreep ze niet). Anyway, Naglfar was gaaf maar geen idee welke nummers ze speelden (herken er toch niks van hehe). Dark Funeral had leuke pakjes aan, mooie details ook. Speelden iig een aantal nummers van de laatste cd, die ik dan wel kon herkennen. Heb niet alles meegekregen, ben gaan dwalen door de zaal en kwam terecht bij wat Muurders en oude bekenden, uiteraard ook gezellig. Al met een al een leuke avond gehad

Nix
Usericon van Nix
Posted 04-03-2006 15:35 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Speelden er bands dan?

Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 04-03-2006 15:50 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

Ja dat Amrol en Endstille waren wel ok.
Bij Naglfar had ik ook dat slappe concertje van Koneggennedag in gedachten, maar 't viel niet tegen. Best wel goed zelfs.
En toen nog die batmans van een darkfuneral. Niet boeiend. Wazig geluid ook. Mwah.
Was druk voor het BWH, veel fremdkörper, zelfs die polonaise doen!

Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke

isa
Usericon van isa
Posted 05-03-2006 10:30 by isa Wijzig reactieProfiel van isaQuote dit bericht

Gotver, het sneeuwt als n gek, hoop dat de NS het aankan

Nix
Usericon van Nix
Posted 05-03-2006 15:27 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2006 15:50 schreef Brujo het volgende:
zelfs die polonaise doen!

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com