|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Check! Aanwezig in Deventerror. Het wordt weer een kansloze afterparty in de Elegast. |
|
Aanwezig in Tilburg!, heb er zin in want laatste concert is al 3 weken geleden, feestje bouwen |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik heb geen zin Ik wil niet!!! Mamaaaaa!!!!!!!!! |
|
ook aanwezig in tilburg |
|
quote: JAWEL! Trein? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Nee ootoo. En nee, niet zin, wil niet nee nee nee. Maar ga toch. |
|
Hihi, wij gaan met trein heen en worden terug gebracht. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Weet iemand waar te parkeren en hoe te lopen? |
|
VRaag het XXL. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Moet hij maar even antwoorden in dit topic |
|
Ik denk niet dat hij hier kijkt voor vanavond. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Oh dan niet, dan weet een ander het vast wel en zo niet dan mis ik wat bandjes. Ohjee wat erg. |
|
quote: Parkeren kan voor BWH, wel als je ruim op tijd komt, anders is het zo vol. En anders is er achter Schouwburg nog een relaxte plek, tegenover station, zeg maar. |
|
quote:Sinds wanneer rook jij? |
|
quote: Ah okee enne hoe er heen te lopen, herkenningspunten? Ben er twee keer geweest, paar jaren geleden maar zou niet meer weten hoe erheen te lopen. |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Als je weet waar station is, dan is het alleen rechtdoor. Dus na station, weg oversteken bij de stoplichten en rechtdoor blijven lopen tot aan een plein met een kerk aan de linke kant. Daar loop je naar rechts, de straat in tussen Dirk vd Broek en een ander winkel en je bent er. Vragen kan ook altijd, de locals zullen het wel weten. |
|
quote: Ah okee bedankt, ja station weet ik. Vorige keer ben ik de hele binnenstad door geweest. |
|
Gemakkelijk die toko gevonden, bedankt soepkoeltoer. Amoral vond ik erg meevallen, leuke opener. Endstill was ook goed te doen maar het bier smaakte beter, jammer van de halve band met corpsepaint.. doe dan iedereen of gewoon niet. Naglfar had ik weinig verwachtingen van, tijdens Kings of Metal vielen ze me heeeel erg tegen en op X-mass ben ik maar niet gaan kijken. Het viel gelukkig heel erg mee, stonden vooraan en meneer had zijn leren pakje thuis gelaten (op de jas na). Wel jammer van sommige fans die het bijvoorbeeld nodig vonden stoer naast de pit te gaan pitten, in mijn rug. Hij kon het niet zo waarderen dat ik hem richting de pit gooide, ik dacht dat hij de weg kwijt was . Sorry als het een zm-er was, wilde je niet op je bek laten lanceren (btw leuke make-up had je op). De meid die erbij hoorde kon er ook wat van, die greep vanaf de zijkant pittende mannen bij het haar om er een flinke pluk uit te trekken (het zinnetje doe eens normaal begreep ze niet). Anyway, Naglfar was gaaf maar geen idee welke nummers ze speelden (herken er toch niks van hehe). Dark Funeral had leuke pakjes aan, mooie details ook. Speelden iig een aantal nummers van de laatste cd, die ik dan wel kon herkennen. Heb niet alles meegekregen, ben gaan dwalen door de zaal en kwam terecht bij wat Muurders en oude bekenden, uiteraard ook gezellig. Al met een al een leuke avond gehad |
|
Speelden er bands dan? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ja dat Amrol en Endstille waren wel ok. Bij Naglfar had ik ook dat slappe concertje van Koneggennedag in gedachten, maar 't viel niet tegen. Best wel goed zelfs. En toen nog die batmans van een darkfuneral. Niet boeiend. Wazig geluid ook. Mwah. Was druk voor het BWH, veel fremdkörper, zelfs die polonaise doen! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Gotver, het sneeuwt als n gek, hoop dat de NS het aankan |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |