|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik weet van niets! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ah... mooi, en geen dank. Wel vette avond weer in het BWH, jammer van de bands alleen, maar misschien ook niet, want ik heb er weinig van gezien/gehoord. |
|
quote: Inderdaad! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
De hoerenbuurt was ook best een succes |
|
Zaten voor de verandering eens neukbare tussen iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: En een zwoele negerin |
|
ow, die heb ik gemist... rij jij de volgende keer als we naar BWH gaan? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Nog een keeeeer, nog een keeeerrr |
|
Hey, Ik heb zojuist wat foto's op mijn site geplaatst die mijn vriendin gemaakt heeft van het optreden in de 013. De rest is te vinden op mijn website http://www.metal-experience.com Naglfar Dark Funeral [Dit bericht is gewijzigd door Eus op 07-03-2006 22:50] |
|
Haha, die foto's, wat een sjakenband is DF toch. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik kan me niet herinneren DF gezien te hebben. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |