IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : In Flames & Sepultura @ Effenaar 21 Maart Volgende pagina
Disciple
Usericon van Disciple
Posted 20-12-2005 19:03 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Veeeeeeeeeet!

Prijs 22,50 pleuro

[Dit bericht is gewijzigd door Disciple op 20-12-2005 19:03]

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 20-12-2005 19:04 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

22,50 pleuro?

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-12-2005 19:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

In Flames needs a new wardrobe?

jesterhead
Usericon van jesterhead
Posted 20-12-2005 19:59 by jesterhead Wijzig reactieProfiel van jesterheadQuote dit berichthttp://www.skaldgrim.com

ok dat is dan weer om te

Animus
Usericon van Animus
Posted 20-12-2005 20:01 by Animus Wijzig reactieProfiel van AnimusQuote dit bericht

oei, wel duur.
en aardig ver.
maar denk wel aanwezig

Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 20-12-2005 20:06 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

Met Max?

Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 20-12-2005 20:20 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Erg gaaf! Als de financiën dan in orde zijn heb ik dat bedrag er wel voor over

High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 20-12-2005 20:22 by High Voltage Wijzig reactieProfiel van High VoltageQuote dit berichthttp://Dat heb ik niet, en nu?

quote:
Op 20 december 2005 20:06 schreef Brujo het volgende:
Met Max?
Als dat zo is ben ik er wel.

Anders kunnen ze Sepultura (en In Flames al helemaal) subtiel in hun gat schuiven.

heavy metal is the law

Brujo
Usericon van Brujo
Posted 20-12-2005 20:25 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 20:22 schreef High Voltage het volgende:
Als dat zo is ben ik er wel.

Anders kunnen ze Sepultura (en In Flames al helemaal) subtiel in hun gat schuiven.

Ey! Wat is er mis met de de koningen van Gothenburg?

Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 20-12-2005 20:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 20:25 schreef Brujo het volgende:
sorry hoor, maar laatste werkjes van IF zijn toch echt benedenmaats ,,,

High Voltage
Heavy Metal Attack!
Posted 20-12-2005 20:27 by High Voltage Wijzig reactieProfiel van High VoltageQuote dit berichthttp://Dat heb ik niet, en nu?

quote:
Op 20 december 2005 20:25 schreef Brujo het volgende:
Ik laat deze vraag liever onbeantwoord dan een menigte jonge metalfans over me heen te krijgen

heavy metal is the law

Brujo
Usericon van Brujo
Posted 20-12-2005 20:28 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 20:25 schreef Jenje het volgende:
sorry hoor, maar laatste werkjes van IF zijn toch echt benedenmaats ,,,

Ja dat vind ik ook..hehe, sterker nog, ik ken ze niet eens.

Brujo
Usericon van Brujo
Posted 20-12-2005 20:29 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 20:27 schreef High Voltage het volgende:
Ik laat deze vraag liever onbeantwoord dan een menigte jonge metalfans over me heen te krijgen

Oudere jongere!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 20-12-2005 20:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 20:28 schreef Brujo het volgende:
Ja dat vind ik ook..hehe, sterker nog, ik ken ze niet eens.
pfew .. dacht al ...

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 20-12-2005 20:32 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

duidelijk een geval too much for too less

High Voltage
Heavy Metal Attack!
Posted 20-12-2005 20:33 by High Voltage Wijzig reactieProfiel van High VoltageQuote dit berichthttp://Dat heb ik niet, en nu?

quote:
Op 20 december 2005 20:29 schreef Brujo het volgende:
Oudere jongere!

Een debiele naam trouwens...In Flames, gothic?

heavy metal is the law

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 21-12-2005 22:05 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Ik vind die prijs laag zelfs voor deze bands.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 22-12-2005 1:37 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Leuke line-up... 2 totaal uitgerangeerde bands in 1 package, lang leve met0l!

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 22-12-2005 10:08 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

Even kijken of ik hierbij bij kan zijn

Valiant666
mijn oksels zweren!
Usericon van Valiant666
Posted 23-12-2005 14:27 by Valiant666 Wijzig reactieProfiel van Valiant666Quote dit berichthttp://www.effenaar.nl

In Flames uitgerangeerd??? zie recensie Aardschok 88 punten !!

IN FLAMES
Come Clarity
Nuclear Blast/Suburban CD van de Maand Januari/Februari 2006
Hij ligt al een jaar lang stof te happen, maar op vrijdag 3 februari is het eindelijk zover; de nieuwe studioplaat van In Flames zal die dag voor het eerst officieel verkrijgbaar zijn. De muziek op dit langverwachte plaatje zal zowel vriend als vijand verrassen. De tot op heden steeds commerciëler wordende trendsetter uit Gotenburg lijkt namelijk herboren en klinkt weer als een echte metalband. Een moderne weliswaar, maar wel eentje met oerdriften en dus ballen. Meteen al bij de opener "Take This Life" gaat men lekker catchy en intens tekeer, iets dat ook voor snelle tracks als "Vacuum" en het voor In Flames typische "Versus Terminus" geldt. Tevens wordt er tijdens "Dead End" op geslaagde wijze met vrouwenzang geëxperimenteerd en staat het album vol met klassiekers in wording. Ook degenen die de band al afgeschreven hadden, kunnen dus weer opgelucht ademhalen, want de composities op 'Come Clarity' zijn grandioos. De mannen rond frontman Anders Fridén hebben ineens weer peper in hun reet. 'Come Clarity' is een verrassend en veelzijdig meesterwerk geworden, waar de snelle beslisser ook nog een bonus-DVD bij krijgt, waarop de band in de oefenruimte te zien en te horen is. Eerlijk gezegd had ik na 'Reroute To Remain' en vooral 'Soundtrack To Your Escape' niet meer verwacht dat de band zó sterk terug zou komen.

Only Deaf Is Real!

arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 23-12-2005 15:23 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2005 14:27 schreef Valiant666 het volgende:
In Flames uitgerangeerd??? zie recensie Aardschok 88 punten !!

IN FLAMES
Come Clarity
Nuclear Blast/Suburban CD van de Maand Januari/Februari 2006
Hij ligt al een jaar lang stof te happen, maar op vrijdag 3 februari is het eindelijk zover; de nieuwe studioplaat van In Flames zal die dag voor het eerst officieel verkrijgbaar zijn. De muziek op dit langverwachte plaatje zal zowel vriend als vijand verrassen. De tot op heden steeds commerciëler wordende trendsetter uit Gotenburg lijkt namelijk herboren en klinkt weer als een echte metalband. Een moderne weliswaar, maar wel eentje met oerdriften en dus ballen. Meteen al bij de opener "Take This Life" gaat men lekker catchy en intens tekeer, iets dat ook voor snelle tracks als "Vacuum" en het voor In Flames typische "Versus Terminus" geldt. Tevens wordt er tijdens "Dead End" op geslaagde wijze met vrouwenzang geëxperimenteerd en staat het album vol met klassiekers in wording. Ook degenen die de band al afgeschreven hadden, kunnen dus weer opgelucht ademhalen, want de composities op 'Come Clarity' zijn grandioos. De mannen rond frontman Anders Fridén hebben ineens weer peper in hun reet. 'Come Clarity' is een verrassend en veelzijdig meesterwerk geworden, waar de snelle beslisser ook nog een bonus-DVD bij krijgt, waarop de band in de oefenruimte te zien en te horen is. Eerlijk gezegd had ik na 'Reroute To Remain' en vooral 'Soundtrack To Your Escape' niet meer verwacht dat de band zó sterk terug zou komen.

Aardschok is laatste tijd niet echt geweldig geweest.......

valkyrian
Usericon van valkyrian
Posted 23-12-2005 22:04 by valkyrian Wijzig reactieProfiel van valkyrianQuote dit bericht

speelt sepultura veel oud materiaal live?

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 23-12-2005 22:34 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 19:03 schreef Disciple het volgende:
Veeeeeeeeeet!

Prijs 22,50 pleuro

Wat een belachelijke prijs voor 2 bands die al lang over de uiterste houdbaarheidsdatum heen zijn...

Opeth was 17 euro en dat vond ik al veel.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 24-12-2005 14:28 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

17 euro veel? Cheap ass...

quote:

Een even mix van oud en nieuw.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 24-12-2005 17:10 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2005 14:28 schreef Disciple het volgende:
17 euro veel? Cheap ass...

Een even mix van oud en nieuw.

Bedankt dat je precies het verkeerde stukje van mijn post eruit licht...

Poging #2: Voor Opeth heb ik 17 euro neer moeten tellen (en dat vind ik al best pittig), maar om dan 22,50 euro voor 2 uitgerangeerde bands te gaan betalen. Pleur op.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-12-2005 17:20 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2005 22:04 schreef valkyrian het volgende:

dat ouwe materiaal klinkt toch voor geen meter als die aap z'n smoel opentrekt ?!? Het materiaal van Sepultura met max is heilig en daar moet ie van af blijven gvd

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 24-12-2005 17:22]

Fuck the world and fuck you

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com