|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
En idd, de prijzen van concerten zijn veels te fucking hoog de laatste tijd verdomme. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Maak daar maar 1 van, de nieuwe In Flames heerscht gewoon. Deze band is gewoon goed bezig. Maar Sepultura...tja...ik vind die vocals echt verschrikkelijk slecht. [Dit bericht is gewijzigd door Disciple op 24-12-2005 18:58] |
|
sepultura is gewoon bagger |
|
quote:Hmmm gast heeft vette strot man, In Flames is een soort wijvenband geworden |
|
quote: precies. telefoonstemmen enzo "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
In Flames is populaire muziek gaan maken, muziek waarvan ze van te voren weten dat ze veel gaan verkopen, ook de reden voor excorbitant hoge entreeprijzen. Ze hebben geld geroken. |
|
mm ga wel ff kijken denk k wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Vindt je? Hij heeft wel een flinke scheur en er komt een hoop teringherrie uit, maar het gaat mij heel snel irriteren. Maar misschien is het fout om die gozer met Max te vergelijken, waarschijnlijk mijn favo metal zanger ooit. Wat heeft die gast een power in zijn stem, en dan bedoel ik niet alleen volume. |
|
quote:Ik heb ze ooit nog eens in Baroeg gezien voor volgens mij maar een tientje ofzo inclusief 4 voorprogramma's |
|
Let op! De eerste 400 bezoekers ontvangen een 3" CD met exclusieve nieuwe tracks van o.a. Sepultura. (effenaar.nl) |
|
Vanavond dus. Wel inderdaad een beetje hoge prijs voor deze twee bands, maar dat mag me niet weerhouden om er te zijn |
|
quote: mij ook niet, vertrek rond n uur of 5 richting eindhoven |
|
Ik vertrek denk ik zo rond 19.00/19.30 richting Eindhoven |
|
als de lente z'n naam nou waar deed, hoefde ik niet bij die garderobe staan klote maarja helaas |
|
Ok die is me ff te moeilijk, garderobe in nieuwe effenaar is juist behoorlijk goed geregeld, vind ik dan |
|
quote: ik had juist vernomen dat t juist klote regereld was maar ik merk t vanavond wel |
|
Volgens de site van de Effenaar is het uitverkocht |
|
Dan ga ik dr vanavond dus niet heen, kut... |
|
Sepul-fucking-tura! Damn, het beste optreden wat ik ooit van ze gezien heb. Beneath The Remains, Troops Of Doom, Arise, Territory, Refuse/Resist en het nieuwe materiaal knalde ook de tent uit. Igor Cavalera mag wegblijven wat mij betreft. Zijn vervanger speelde hem vierkant naar huis. En In Flames daarna deed me aanzienlijk minder. Die kermisverlichting deed pijn aan mijn ogen. Met het nieuwere materiaal ben ik iets minder bekend maar een Episode 666 kwam totaal niet uit de verf. Maar goed, 90% van het publiek dacht daar volgens mij anders over.. |
|
Ik vond de setlist van Sepultura vrij ok, maar de nummers kwamen wat mij betreft niet altijd lekker uit de verf (muv het afsluitende "Roots", wat dan weer niet precies was waar ik op zat te wachten). Verder bleef ik het gevoel houden naar een Sepultura-coverband te kijken (hoewel dit volgens mij de 1e keer was dat ik ze gezien heb). Maar goed, ik kwam dan ook niet bepaald voor Sepultura. In Flames speelde zeer genietbaar, maar om de een of andere reden wist de vonk pas helemaal tegen het einde van het concert een beetje op mij over te slaan. Misschien dat achteraan staan wat dat betreft niet helpt, maar die paar minuten vooraan met oordopjes in vond ik qua sfeer nauwelijks een vooruitgang. Toch een geslaagde avond, maar helaas niet met de euforische stemming die wel bezit van mij wist te nemen toen ik ze de vorige keer zag in de Effenaar (ten tijde van Clayman ofzo?!). Oh ja: tijdens het voorprogramma stond ik, in ware Effenaar-traditie, uiteraard nog in de rij |
|
Ik had dit echt niet verwacht, maar ik vond de oude nummers van Sepultura toch best goed uit de verf komen. Ik had dit echt niet verwacht. Al klinken de nummers van die nieuwe cd's natuurlijk nog steeds bagger. In flames speelde wel aardig, niet meer dan dat. Nieuwe cd klinkt wel aardig. |
|
Ik vond Sepultura echt geweldig! Ik kwam eigenlijk voor In Flames maar na de show dacht ik daar echt wel anders over Die Roy Mallorca ramde er aardig op los! In flames vond ik een beetje tegenvallen, veel kermisverlichting inderdaad, malfunctioning guitars, geluid liet ook te wensen over, vooral die kloteknallen iedere keer. anyways toch een geslaagd avondje! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |