|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Veeeeeeeeeet! Prijs 22,50 pleuro [Dit bericht is gewijzigd door Disciple op 20-12-2005 19:03] |
|
22,50 pleuro? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
In Flames needs a new wardrobe? |
|
ok dat is dan weer om te |
|
oei, wel duur. en aardig ver. maar denk wel aanwezig |
|
Met Max? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Erg gaaf! Als de financiën dan in orde zijn heb ik dat bedrag er wel voor over |
|
quote: Ey! Wat is er mis met de de koningen van Gothenburg? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote:sorry hoor, maar laatste werkjes van IF zijn toch echt benedenmaats ,,, |
|
quote:Ik laat deze vraag liever onbeantwoord dan een menigte jonge metalfans over me heen te krijgen heavy metal is the law |
|
quote: Ja dat vind ik ook..hehe, sterker nog, ik ken ze niet eens. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Oudere jongere! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote:pfew .. dacht al ... |
|
duidelijk een geval too much for too less |
|
quote: Een debiele naam trouwens...In Flames, gothic? heavy metal is the law |
|
Ik vind die prijs laag zelfs voor deze bands. |
|
Leuke line-up... 2 totaal uitgerangeerde bands in 1 package, lang leve met0l! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Even kijken of ik hierbij bij kan zijn |
|
In Flames uitgerangeerd??? zie recensie Aardschok 88 punten !! IN FLAMES Come Clarity Nuclear Blast/Suburban CD van de Maand Januari/Februari 2006 Hij ligt al een jaar lang stof te happen, maar op vrijdag 3 februari is het eindelijk zover; de nieuwe studioplaat van In Flames zal die dag voor het eerst officieel verkrijgbaar zijn. De muziek op dit langverwachte plaatje zal zowel vriend als vijand verrassen. De tot op heden steeds commerciëler wordende trendsetter uit Gotenburg lijkt namelijk herboren en klinkt weer als een echte metalband. Een moderne weliswaar, maar wel eentje met oerdriften en dus ballen. Meteen al bij de opener "Take This Life" gaat men lekker catchy en intens tekeer, iets dat ook voor snelle tracks als "Vacuum" en het voor In Flames typische "Versus Terminus" geldt. Tevens wordt er tijdens "Dead End" op geslaagde wijze met vrouwenzang geëxperimenteerd en staat het album vol met klassiekers in wording. Ook degenen die de band al afgeschreven hadden, kunnen dus weer opgelucht ademhalen, want de composities op 'Come Clarity' zijn grandioos. De mannen rond frontman Anders Fridén hebben ineens weer peper in hun reet. 'Come Clarity' is een verrassend en veelzijdig meesterwerk geworden, waar de snelle beslisser ook nog een bonus-DVD bij krijgt, waarop de band in de oefenruimte te zien en te horen is. Eerlijk gezegd had ik na 'Reroute To Remain' en vooral 'Soundtrack To Your Escape' niet meer verwacht dat de band zó sterk terug zou komen. Only Deaf Is Real! |
|
quote: Aardschok is laatste tijd niet echt geweldig geweest....... |
|
speelt sepultura veel oud materiaal live? |
|
quote: Wat een belachelijke prijs voor 2 bands die al lang over de uiterste houdbaarheidsdatum heen zijn... Opeth was 17 euro en dat vond ik al veel. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
17 euro veel? Cheap ass... quote: Een even mix van oud en nieuw. |
|
quote: Bedankt dat je precies het verkeerde stukje van mijn post eruit licht... Poging #2: Voor Opeth heb ik 17 euro neer moeten tellen (en dat vind ik al best pittig), maar om dan 22,50 euro voor 2 uitgerangeerde bands te gaan betalen. Pleur op. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: dat ouwe materiaal klinkt toch voor geen meter als die aap z'n smoel opentrekt ?!? Het materiaal van Sepultura met max is heilig en daar moet ie van af blijven gvd [Dit bericht is gewijzigd door mental op 24-12-2005 17:22] Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |