|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
mijn voorkeur is toch napalm death... alhoewel need to control en 'die eerste' erg vette albums zijn! |
|
quote: wat zou ik graag eens een napalm deathreunie zien met Lee dorian, Bill Steer etc, voor mijn part als voorprogramma van de moderen napalm death.(maar dat zal er wel niet inzitten vrees ik) [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 20-08-2007 23:36] |
|
quote: voor mij is er ruimte genoeg voor beide bands(plus ENT, Doom, Repulsion,Siege, Cretin, etc etc) (alhoewel ik de oude napalm death ook het beste vind) |
|
tuurlijk, bij mij ook hoor hehehe. zijn genoeg oldschool grindbands die ik erg ruig vind |
|
quote: Euh? Geen Brutal Truth op Wacken hoor, wel op Graspop trouwens. |
|
|
|
erg lekker! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
erg oud ook Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Net Evolution Through Revolution binnengehaald. Eerste indruk: geflipt, creatief en zeer opgefokt! Lekkere grind in de typische BT stijl. Een beetje een mix van al hun platen. Lekkere productie ook. Niet te gladjes en een stuk scherper dan Sounds... Deze wordt zeker aan de BT collectie toe gevoegd! |
|
Vind hem ook wel vet eigenlijk. Als ik weer eens geld voor cds...dan komt ie in huis. |
|
Nieuwe schijf is echt lekker! Alleen de bassdrum slaat een beetje over... Por Vida |
|
|
|
keihard getriggert die snare... Maar het ook bizar geweest als ze die drummer onbewerkt zouden laten God wat trek ik die gats zijn stijltje slecht haha Wel laipe riffs soms verder "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
|
|
Mooie run, mooie carrière, so I say...Thank you for the Grindcore! MC Hammer Smashed Face |
|
heb ze 2 keer gezien en was beide keeren zeker vermakelijk. Misschien dat ze nog 1 laatste keer langs komen... |
|
Hoop Ze nog ooit ergens live te kunnen zien REALLY OHH REALLY? |
|
quote:Dat gaat dus niet, want ze stoppen. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Inderdaad te leipe riffs van die drummer. Die heeft het voor mij live helemaal verpest. |
|
quote: wie weet je weet het nooit. Possessed was ook gestopt en spelen nu ook weer REALLY OHH REALLY? |
|
Allez, blij dat ik ze nog in Eindhoven hebben kunnen zien, vorige maand. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: pas in oktober he! |
|
Jammer. Live was het altijd wel zeer oke! |
|
Need To Control blijft een lekkere plaat. De rest ken ik niet. ... hoe de hazen lopen ... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |