|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Earache is eerder kapot... |
|
quote: Idem. Extreme Conditions is beestig. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Dat zeg ik quote: Blind gekocht toen die uitkwam, serieus gecheckt of het niet een andere band was met dezelfde naam. |
|
Overigens is die Perpetual Conversion EP ook een aanrader als je de eerste goed vindt. |
|
quote: Deze versie heb ik. Choice.. en Displacement zijn wel de meest toegankelijke tracks van het volledige album. Liggen nog best dicht bij Extreme Conditions imho. Overigens heb ik bijna alle volledige albums van die Earplugged verzamelaar aangeschaft. Alleen Godflesh niet, heeft met nooit weten te raken. quote: Ja briljante plaat! |
|
quote: Het zou ook kunnen dat ik Brutal Truth live zag, omdat ze samen met Cathedral tourden. Hoor ik net van mijn eega, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Zou natuurlijk kunnen Ik heb ze in ieder geval met Fear Factory gezien in Scum Katwijk en dat van die slijptol is blijven hangen evenals die drummer die met zijn elleboog ver naar achter zat te blasten. Cathedral in '91 gezien in de Melkweg Amsterdam, geen idee wie daar in het voorprogramma stond, of was Cathedral het voorprogramma ? Edit: Fear Factory was de hoofdact blijkbaar (op de tour met Brutal Truth) terwijl ik er nog nooit van had gehoord. Op het kaartje staat alleen Fear Factory vermeld en zaterdag 9 januari (dat moet dan 1993 zijn geweest) entree fl 17,50 [Dit bericht is gewijzigd door BongoBongo op 09-04-2020 10:14] |
|
Wij hebben iig gear factory en brutal truth in staddijk nijmegen gezien, hoor ik van eega naast me. En staat op setlist.fm Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar ik haal dingen door elkaar. En ik gebruik dat setlist.fm om data te checken van bands waar ik ben geweest, handig. Misschien is er nog wel een handigere site, maar dit werkt voorlopig prima. https://www.setlist.fm/setlist/brutal-truth/1993/jc-staddijk-nijmegen-netherlands-6bc5e26a.html Detail. Ik heb dus ook een keer brutal truth en Cathedral op tour gezien, geen zin om dat ook op te zoeken, hehe, Iig, ik heb het ooit een keer op zware metalen gepost, maar geen idee waar. Lee van Cathedral kwam het podium op om wat covers te grunten met BT, oude Napalm Death liedjes, ik denk een stuk of drie van scum. Gaafheid! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |