|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
zat er inderdaad al aan te denken, maar ik weet niet zo goed wat ik kan verwachten... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Sounds like a plan. Aanwezig. Edit: quote: Via deze link kan je een leuke indruk krijgen van zo´n avondje Danny en Jamie een paar jaar terug. http://www.prog-nose.org/nederlands/concertindrukken/danny_jamie_1202.htm [Dit bericht is gewijzigd door Opus op 22-12-2005 10:52] No Time For Tomatoes |
|
Waarschijnlijk wel aanwezig in Aalst... De teleurstelling van de onbeleefd late cancelling van enkele jaren terug zorgt ervoor dat ik hier extra veel van verwacht!! Belooft in ieder geval een lekker rustig avondje genieten te worden... Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote:oei... dat ziet er wel goed uit eigenlijk.... misschien dat ik ff kom kijken in de Little Devil I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Heb ik al eens gezien en ik kan je verzekeren dat dit de moeite waard is. *checkt agenda* Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Vet!! Zeker aanwezig in de Little Devil!! |
|
Moet je daarvoor nog reserveren ofzo, daar in Tilburg? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Nee, gewoon op tijd komen. |
|
Ah ok, nou ja, in dat geval ben ik waarschijnlijk wel aanwezig. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik ben ook aanwezig! |
|
Ik ook, in Aalst dan... |
|
Vorig jaar naar Aalst geweest; misschien moet ik deze keer Hasselt 'ns proberen? [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Gewoon terug Aalst doen! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Net gelezen... ben er bij! |
|
geen ozzy in apeldoorn dit keer Je moeder. |
|
Godver, hier heb ik echt onnoemelijk veel zin in! |
|
hmm, als ze het nou niet verplaatst hadden van de 26e was ik wel gekomen. de 28e sta ik bij After Forever en Gorefest hier in Utrecht How can I know so many never really knowing anyone? |
|
ik ga naar hasselt Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Kun je bij de LD reserveringen maken? |
|
quote: |
|
ok 15 mijn fietsen, geen probleem |
|
quote: Ik niet begrijpen jij hier bedoelt? |
|
Wrsch dat ie op 15 minuten van de little devil woont, en dat het dus geen probleem is om op tijd te komen.... Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ik vang een klein duveltje in mn (mail)box. quote: Gewoon een mailtje sturen naar info[at]littledevil.nl dus [Dit bericht is gewijzigd door Pantalaimon op 25-12-2005 13:18] How can I know so many never really knowing anyone? |
|
quote: Ah, dat zou weleens kunnen kloppen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |