|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
GVH goed bezig zeg!! ik ga zeker bij Primordial zijn. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hm, dat Moonsorrow speelt laat mij geen seconde langer slapen, Primordial heb ik al gezien. Ik zal eens kijken hoe dik mijn portemonnee tegen die tijd is, maar ik denk niet dat ik ga. Misschien ook wel. Wat de fak, het is in april, misschien ben ik dan wel dood. |
|
Ik ga denk ik wel, maar het is nog zooooo ver weg Repent! |
|
quote: Ieder moment kan er een stoeptegel uit een vliegtuig worden gegooid en op je hoofd neerkomen, maar de kans is ook zo heerlijk groot. |
|
BLEEEHH!!!! Daar ga ik heel erg bij zijn! En zoals Ivo al zei, volgens mij moeten we in Zuid-Holland maar actie gaan ondernemen om die bands ook hier te laten spelen. |
|
Pokke waarom weer zo ver. Spelen ze niet in België ? |
|
Beter in Arnhem dan niet Repent! |
|
Goaaaaf! Hier moet ik bij zijn. De Goudvishal is inderdaad erg goed bezig |
|
Voor het optreden in de Biebob op 14 april is Mourning Beloveth toegevoegd als opener! Hopelijk geldt dit ook voor het optreden in de GVH... |
|
quote:Klopt als een bus. De dag erna (9 april) staan ze bij ons. Ik maak er nog wel een apart topic over aan hoor |
|
quote: Met Mourning Beloveth? |
|
Ik hoor die naam ook al langer noemen maar ik heb geen flauw idee eerlijk gezegd. Zou wel ultiem vet zijn.. |
|
In de Biebob een paar dagen later is Mourning Beloveth al wel erbij bevestigd. Sites van Moonsorrow, Primordial, Mourning Beloveth en de Goudvishal zeggen er nog niets over. |
|
quote:Dat waren dus ook mijn bronnen tot zover.. |
|
quote: Zie pak en beet drie posts boven je. |
|
quote:Ow, zag alleen iets staan over MB |
|
Irish heathen metallers PRIMORDIAL will be teaming up with MOONSORROW and MOURNING BELOVETH for a European tour in April. Confirmed dates are as follows: Apr. 07 - Lichtenfels, GER @ Ragnarök Festival Apr. 08 - Arnhem, NETH @ Goudvishal Apr. 09 - Eindhoven, NETH @ Dynamo Club Apr. 10 - Hamburg, GER @ Fundbureau Apr. 11 - Berlin, GER @ Kato Apr. 12 - München, GER @ Titanic City Apr. 13 - Bad Salzungen, GER @ Kallewerk Apr. 14 - Vosselaar, BEL @ Biebob Apr. 15 - Osnabrück / Georgsmarienhütte, GER @ Tor 3 Apr. 16 - Leipzig, GER @ Hellraiser MB is er dus ook bij in Nederland... Ik aanwezig in Biebob 14apr Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Net nog even nagebeld en dat zit wel goed allemaal. |
|
Dikke vette heersch!!! Wie weet bij drie data aanwezig! |
|
als het nou katatonia was Je moeder. |
|
Kan iemand mij vertellen wat voor muziek Moonsorrow is? Ik heb er nog nooit van gehoord. Primordial heerscht namelijk wel snoeihard!! |
|
Moonsorrow is Pagan metal (doch vaak als Viking metal omschreven) |
|
Tijden voor in de GVH: 19:40 - 20:10 Sin of Kain 20:25 - 21:00 Mourning Beloveth 21:20 - 22:20 Primordial 22:40 - 23:40 Moonsorrow Nog een band erbij. Had voor mij niet gehoeven, spelen de andere drie wat korter. |
|
Moonsorrow headliner? Had eerder Primordial verwacht. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |