|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:hihi ja k moest zo erg thanx [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 11-04-2006 0:04] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Je moest erg ????? |
|
quote: Arnhem is een kanker eind weg Eindhoven ook trouwens, maar je moet toch wat Zenial |
|
quote: Arnhem was veel toffer natuurlijk Waren erg leuke mensen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Ja, ze moest erg en toen heb ik het even gedaan |
|
quote:Jij hebt toen even ge ?? Rare brabo's ... |
|
quote: Hee Hardenberg is verder |
|
quote: zo, das behoorlijk ver |
|
Ik pleit er ook voor dat ze Arnhem wat dichterbij plaatsen of een nachtnet geven dat tot Haarlem reikt. Kwam gvd zondagochtend om 7.30 pas thuis. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: En jij hebt geeneens een stoere alias Zenial |
|
Eindhoven was een stuk beter dan Arnhem, meer ruimte, goed geluid, meer bekenden en fijner om de bands te kijken. Uitverkochte Goudvishal in natuurlijk niet uit te houden. |
|
quote: dat zal ik niet ontkennen, is wel lekker kort zo |
|
Beetje late reactie. Primoridial was weer eens erg vet. Moonsorrow kende ik eigenlijk niet maar viel wel te pruimen. en Mourning Beloveth was echt extreem saai. Die clean zang was mooi deed me denken aan candlemass, maar ik wist niet meer hoe ik het had van het gapen. Maar 't was een geslaagde avond Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina |