IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : the wounded swallow the sun.7 januari hoogeveen Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-01-2006 10:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Pffff mietje

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 04-01-2006 10:34 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2006 10:29 schreef Jenje het volgende:
Pffff mietje

Je kan me beter een slaapplaats aanbieden dan me een nietje noemen.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 04-01-2006 11:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik zal effe kijken voor je ... voor hoeveel?

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 04-01-2006 11:09 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Oh kut...aankomend weekend al?

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 04-01-2006 11:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja, jij komt zeker weer niet opdagen he

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 04-01-2006 11:12 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 04-01-2006 11:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Elke keer als ik niet ga kom jij wel, /..... en andersom

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 04-01-2006 11:13 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Ja, vind je het gek?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 04-01-2006 11:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik zou bijna zeggen ...

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 04-01-2006 11:16 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2006 11:08 schreef Jenje het volgende:
Ik zal effe kijken voor je ... voor hoeveel?

Laat maar, jij gaat toch te vroeg weg voor je trein. Ik zie StS zondag wel.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 04-01-2006 11:17 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2006 11:14 schreef Jenje het volgende:
Ik zou bijna zeggen ...
Tot zaterdag?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 04-01-2006 11:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ga denk ik met de ootoo .... maar dan wel 's avonds terug naar Delfzijl ...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-01-2006 17:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2006 10:10 schreef Jenje het volgende:
Ben er ook

Oh wat gezellig, ik ook

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-01-2006 18:34 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

De line up voor de avond is:
20.00 Deuren Open
20.15 Officium Triste
21.00 Before The Dawn (fin)
22.15 The Wounded
23.15 Swallow The Sun (fin)
00.15 Einde

the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 06-01-2006 20:33 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

Wij gaan ook, we hoeven morgen niet meer op te passen, komt wel goed uit ha ha!
He Mayo gaan jullie nou met de auto of blijven jullie bij ons pitten in het pittoreske Fort!?

see you at occultfest!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-01-2006 0:20 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2006 20:33 schreef the witch het volgende:
Wij gaan ook, we hoeven morgen niet meer op te passen, komt wel goed uit ha ha!
He Mayo gaan jullie nou met de auto of blijven jullie bij ons pitten in het pittoreske Fort!?

En het gaat worden.. tadadadaaam.. met de auto. Zie ook mail Thnx voor aanbod, kom nog wel keer kijken hoor

Morgen maar even biertje doen ennem als jullie plek in Zwolle nodig hebben.. *zwaait*

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-01-2006 2:21 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Before The Dawn (fin) opende de avond, later dan de verwachting was. Ik vond de zang geforceerd klinken, alsof het hem allemaal heeeeeeel veel moeite koste. Ook de cleane stukken klonken hier en daar wat zeurderig, maar muzikaal gezien vond ik het lekkerrrr. Wat mij betreft maar verder zonder zangers haha.

Officium Triste heb ik wel eens beter gezien, de zanger dan.. want het leek alsof hij niet helemaal goed bij stem was. Verder een lekkere set, fijne band hoor!

The Wounded HEERSCHT! Maar ook hier weer had Marco af en toe last van een wegvallende stem. Verder vond ik het een indrukwekkende set, met een paar nieuwe nummers en veel oud werk. Kippenvel moment bij het eindigen van het laatste nummer, wat een stem heeft die kerel!

Swallow The Sun (fin) was ook erg gaaf, vond ze wel wat traag op gang komen maar daarna zat de sfeer er goed in. Jammer genoeg konden mensen de band niet waarderen of moesten ze de trein halen, al snel aardige leegloop.

Tsja heineken, bahbahbah.. morgen vast spijt. Maar gaaf avondje!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-01-2006 10:47 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2006 2:21 schreef MMayo het volgende:
Tsja heineken, bahbahbah.. morgen vast spijt.

Geen Theo

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 08-01-2006 10:49]

Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 08-01-2006 11:27 by Spearhead Wijzig reactieProfiel van SpearheadQuote dit berichthttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

quote:
Op 8 januari 2006 2:21 schreef MMayo het volgende:

Swallow The Sun (fin) was ook erg gaaf, vond ze wel wat traag op gang komen maar daarna zat de sfeer er goed in. Jammer genoeg konden mensen de band niet waarderen of moesten ze de trein halen, al snel aardige leegloop.

in de baroeg liep het ook vrij snel leeg idd... en een veel te korte set (7 nrs)

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-01-2006 11:30 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2006 11:27 schreef Spearhead het volgende:
in de baroeg liep het ook vrij snel leeg idd... en een veel te korte set (7 nrs)

Oh dat is jammer, maar een korte set.. volgens mij viel dat in Hoogeveen wel mee.

Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 08-01-2006 11:34 by Spearhead Wijzig reactieProfiel van SpearheadQuote dit berichthttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

quote:
Op 8 januari 2006 11:30 schreef MMayo het volgende:
Oh dat is jammer, maar een korte set.. volgens mij viel dat in Hoogeveen wel mee.

Dit speelden ze in plm 50 min:
The Giant
Descending Winters
Out of This Gloomy Light
Silence of the Womb
Hold This Woe
The Ship
Swallow

slome
Usericon van slome
Posted 08-01-2006 11:39 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Dat het op het einde van hun set zo rustig was kwam volgens mij ook omdat ze wat lang hebben gewacht met de toegift. Want toen liep iedereen pas weg. Ik was btw ook iets eerder vertrokken, een maat van me lag zo ongeveer in zijn kots te stikken

Maar gisteren iig goede muziek, daar ging het me om

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-01-2006 12:07 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ja ook dat, wachten op die toegift.. maarre voor die toegift was het ook al behoorlijk leeg.

Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 08-01-2006 12:18 by Spearhead Wijzig reactieProfiel van SpearheadQuote dit berichthttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

quote:
Op 8 januari 2006 12:07 schreef MMayo het volgende:
Ja ook dat, wachten op die toegift.. maarre voor die toegift was het ook al behoorlijk leeg.

in de baroeg was er geen eens een toegift....

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-01-2006 12:33 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Hier ook maar 1 nummer hoor, na lang zeuren.

Oh trouwens, the Wounded en die rookmachine. Damn, wat moest ik lachen toen er een stoot rook recht in het gezicht van de zanger van the Wounded ging.

Pas na een aantal nummers, kwam er iemand op het idee om die rookmachine iets te draaien ghehe.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com