|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
hehe, ja daar moest ik ook wel even om lachen |
|
Swallow The Sun was gaaf... Meteen maar even shirt en de nieuwe cd gekocht The Wounded was ook geweldig, beviel me stukken beter dan een paar maanden geleden in Zwolle Officium Triste... ja jammer dat Pim weer zo knetterstoned was (naar horen zeggen) en zijn stem daar nog al onder leed...verder een leuk optreden, jammer dat het zo kort was Before The Dawn... lekkere opener, niets meer en niets minder... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Before the dawn, geweldige band. Die bassist is trouwens de zanger van winds, wat ook bere mooi is. Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
quote: Deze meneer blowt niet voor een optreden, dus dat is weer een fabeltje. Lag meer aan de haperende microfoon. |
|
quote: Mwah.. haperende microfoon? Klonk eerder of je stem niet helemaal optimaal was? |
|
Halverwege onze set begaf de microfoon het en kwam de geluidsman een andere aangeven. Op het podium klonk mijn stem niet anders als normaal. Geen idee hoe het in de zaal klonk. Met mijn stem was niks aan de hand in ieder geval, ergo het was de microfoon. |
|
Misschien was zaalgeluid dan niet helemaal lekker dan, want het klonk vooral in het begin allemaal net wat anders. Maar goed, boeiend.. was een leuk optreden wel. |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Vette show in de 013 vandaag. Kan niet anders zeggen. |
|
quote: Je zag er wel een tikje katerig uit Pim. Echter, ik vond zelf, ondanks dat, niet dat er veel mis was met je stem. Het zaalgeluid was inderdaad niet optimaal, dat merkte je bij STS ook wel. Verder vond ik alle 4 de optredens aan de verwachtingen voldoen en die worden bij OT & The Wounded wat mij betreft steeds hoger. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Het klopt inderdaad dat de microfoon een aantal keer weg viel. Heb de geluidsman druk in de weer gezien met het vervangen van die microfoon. Vond verder dat er niets mis was met de vocalen. Klonken heerlijk zwaar. Dat was wel anders bij Before the dawn. |
|
Blijkbaar waren de 'stemproblemen' voornamelijk de mix die vooraan niet zo goed was als achterin de zaal. Before The Dawn: getalenteerde gitaristen, zonder de zanger/bassist zit er toekomst in. Officium Triste: Heerlijk, zoals altijd, maar veeeel te kort... The Wounded: Schitterend. Geniale muziek. Swallow The Sun: Zwakke start (er stonden precies stukken van de intro The Giant o.a. op tape ???), daarna veel veel beter.. knappe riffs, en nog een stuk sterker dan op CD. Al bij al zeker de 3uur rijden waard. |
|
Hmm vond die bassist juist wel een aparte sound toevoegen, zang was ook wel goed ... |
|
quote: Aha dat niet gezien, heb hele optreden ook niet gezien. Eerste paar nummers ongeveer en einde ghehe, druk enzo |
|
hm veel gemist dus Je moeder. |
|
quote: Ja zonde hoor! Waren erg leuke bands |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |