IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : the wounded swallow the sun.7 januari hoogeveen Vorige pagina
cynic
Usericon van cynic
Posted 08-01-2006 14:08 by cynic Wijzig reactieProfiel van cynicQuote dit berichthttp://www.the-wounded.nl

hehe, ja daar moest ik ook wel even om lachen

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-01-2006 14:29 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 januari 2006 11:34 schreef Spearhead het volgende:
Dit speelden ze in plm 50 min:
The Giant
Descending Winters
Out of This Gloomy Light
Silence of the Womb
Hold This Woe
The Ship
Swallow
WTF?? Geen Through Her Silvery Body??

Ik mag hopen dat ze die dadelijk in de 013 wel spelen.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 08-01-2006 18:14 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Swallow The Sun was gaaf...
Meteen maar even shirt en de nieuwe cd gekocht

The Wounded was ook geweldig, beviel me stukken beter dan een paar maanden geleden in Zwolle

Officium Triste... ja jammer dat Pim weer zo knetterstoned was (naar horen zeggen) en zijn stem daar nog al onder leed...verder een leuk optreden, jammer dat het zo kort was

Before The Dawn... lekkere opener, niets meer en niets minder...

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Phlegyas
J'ai plus de souvenirs que si j'avais mille ans
Usericon van Phlegyas
Posted 08-01-2006 20:34 by Phlegyas Wijzig reactieProfiel van PhlegyasQuote dit bericht

Before the dawn, geweldige band. Die bassist is trouwens de zanger van winds, wat ook bere mooi is.

Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche)

Der_Pim
Hertog Jan
Usericon van Der_Pim
Posted 08-01-2006 22:00 by Der_Pim Wijzig reactieProfiel van Der_PimQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

quote:
Op 8 januari 2006 18:14 schreef Doomy het volgende:

Officium Triste... ja jammer dat Pim weer zo knetterstoned was (naar horen zeggen) en zijn stem daar nog al onder leed...verder een leuk optreden, jammer dat het zo kort was

Deze meneer blowt niet voor een optreden, dus dat is weer een fabeltje.
Lag meer aan de haperende microfoon.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-01-2006 22:02 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2006 22:00 schreef Der_Pim het volgende:

Mwah.. haperende microfoon? Klonk eerder of je stem niet helemaal optimaal was?

Der_Pim
Hertog Jan
Usericon van Der_Pim
Posted 08-01-2006 22:17 by Der_Pim Wijzig reactieProfiel van Der_PimQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

Halverwege onze set begaf de microfoon het en kwam de geluidsman een andere aangeven. Op het podium klonk mijn stem niet anders als normaal. Geen idee hoe het in de zaal klonk. Met mijn stem was niks aan de hand in ieder geval, ergo het was de microfoon.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-01-2006 22:35 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Misschien was zaalgeluid dan niet helemaal lekker dan, want het klonk vooral in het begin allemaal net wat anders. Maar goed, boeiend.. was een leuk optreden wel.

Nix
Usericon van Nix
Posted 08-01-2006 22:36 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2005 13:48 schreef Nix het volgende:
INRI! INRI! INRI! INRI! INRI! INRI! INRI! INRI! INRI! INRI! INRI!

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-01-2006 23:37 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Vette show in de 013 vandaag. Kan niet anders zeggen.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-01-2006 0:26 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2006 22:17 schreef Der_Pim het volgende:
Halverwege onze set begaf de microfoon het en kwam de geluidsman een andere aangeven. Op het podium klonk mijn stem niet anders als normaal. Geen idee hoe het in de zaal klonk. Met mijn stem was niks aan de hand in ieder geval, ergo het was de microfoon.

Je zag er wel een tikje katerig uit Pim.

Echter, ik vond zelf, ondanks dat, niet dat er veel mis was met je stem. Het zaalgeluid was inderdaad niet optimaal, dat merkte je bij STS ook wel. Verder vond ik alle 4 de optredens aan de verwachtingen voldoen en die worden bij OT & The Wounded wat mij betreft steeds hoger.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 09-01-2006 1:02 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2006 22:00 schreef Der_Pim het volgende:

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 09-01-2006 7:08 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2006 22:02 schreef MMayo het volgende:
Mwah.. haperende microfoon? Klonk eerder of je stem niet helemaal optimaal was?

Het klopt inderdaad dat de microfoon een aantal keer weg viel. Heb de geluidsman druk in de weer gezien met het vervangen van die microfoon. Vond verder dat er niets mis was met de vocalen. Klonken heerlijk zwaar. Dat was wel anders bij Before the dawn.

zeratul
Usericon van zeratul
Posted 09-01-2006 11:31 by zeratul Wijzig reactieProfiel van zeratulQuote dit bericht

Blijkbaar waren de 'stemproblemen' voornamelijk de mix die vooraan niet zo goed was als achterin de zaal.

Before The Dawn: getalenteerde gitaristen, zonder de zanger/bassist zit er toekomst in.
Officium Triste: Heerlijk, zoals altijd, maar veeeel te kort...
The Wounded: Schitterend. Geniale muziek.
Swallow The Sun: Zwakke start (er stonden precies stukken van de intro The Giant o.a. op tape ???), daarna veel veel beter.. knappe riffs, en nog een stuk sterker dan op CD.

Al bij al zeker de 3uur rijden waard.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-01-2006 12:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm vond die bassist juist wel een aparte sound toevoegen, zang was ook wel goed ...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-01-2006 17:29 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 7:08 schreef mardukfan het volgende:
Het klopt inderdaad dat de microfoon een aantal keer weg viel. Heb de geluidsman druk in de weer gezien met het vervangen van die microfoon. Vond verder dat er niets mis was met de vocalen. Klonken heerlijk zwaar. Dat was wel anders bij Before the dawn.

Aha dat niet gezien, heb hele optreden ook niet gezien. Eerste paar nummers ongeveer en einde ghehe, druk enzo

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-01-2006 17:36 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hm veel gemist dus

Je moeder.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-01-2006 17:47 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 17:36 schreef karnivoor het volgende:
hm veel gemist dus

Ja zonde hoor! Waren erg leuke bands

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com