|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Allemaal een goed, fijn, metalen 2006 toegewenst, en zo. |
|
ook ik wil iedereen een goed en gezond nieuwjaar toewensen. |
|
quote: in die volgorde -> bye bye chelman (of ten minste een oog of wat vingers kwijt) |
|
Heerschend 2006 spelfout weggehaald... |
|
|
|
quote: yeah |
|
Het aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallergoeiste @ iedereen |
|
Jup! De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. Voor jullie, van Jor! Disko Disko Partizani |
|
Allemaal een Heerschend 2006 toegewenst met veel veel Bier! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
|
|
Krijg allemaal de vinketering stelletje sufkuttige hippies Zo .. |
|
Jij ook een goeie jaarwisseling Jenje! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ik was al aan het wachten totdat je zoiets zou neermikken in dit topic. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Daarom, ik voldoe graag aan de verwachtingen van mensen. |
|
7 Seconds.... Aim to Please, hehehe. What do you mean when you say We've changed our ways? Say we're just too political, Or we don't have much to say. The ones who criticize our reasons, Always seem to disagree. No matter what we do, It's them we just can't seem to please. [Chorus] Forgot the things we've said, We're only clones. Not cool enough to make it on our own. Judged by the elitist chosen few. Their labels aren't for me, Are they for you? You say some years ago our songs were fine. And our debut EP was just divine, But now a shadow haunts us through and through And songs we wrote before you never knew [Repeat Chorus] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ow ja. Alvast een enorm heerschend 2006 allemaal |
|
Ja, precies, ja! En proost! |
|
quote: "............." nog in leven? CRAP! Maar allen een prettig 2006 en zuipze vanavond* *Behalve Bob, for obvious reasons edit: 2e "*" vergeten [Dit bericht is gewijzigd door chriz op 31-12-2005 20:09] |
|
Schulten Bräu Posession Suck my piss |
|
Ook van mij n gelukkig en bierrijk 2006 toegewenst |
|
Ja, dat iedereen maar mag doodgaan in 2006. |
|
een goed metal 2006 toegewenst I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Je wint het toch niet van Jenje qua orginaliteit every1 een heerschende 2006 toegewenst vol met gezondheid, geluk en grolschhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
De beste wensen jongens en meisjes! |
|
Iedereen een heavy 200666!!! Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |