|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Iedereen een gezond, productief, en muzikaal 2006 toegewenst uit het hoge noorden. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
een heerschend 2006 met veel metal en concerten toegewenst!!! carcasstrid |
|
De beste wensen voor 2006!!! |
|
Ja, dat jullie nog maar een jaar in gezondheid en welvaart (indien van toepassing) mogen voortbestaan. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
|
|
Iedereen de aller aller beste wensen voor 2006 en dat het bier rijkelijk mag vloeden....... Bazzio Attacks!!! |
|
Dat er nog vele heerschde metalconcerten komen |
|
iedereen de beste wensen ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
De beste wensen mensen! En nu eerst maar eens slapen, mag ook wel een keer dit jaar |
|
Dank je, dank je. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik wens niemand niks. Is dat aso? |
|
Ach welnee, niemand niks heft elkaar op. |
|
anuskanker aan bepaalde lui, en welriekende bloemenzeeën voor de rest Bruce Banner |
|
De beste wensen voor ZM en alle gebruikers, het leukste (metal)forum van Nederland! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Geneukt? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
allen een goed 2006 toegewenst |
|
Iedereen de beste wensen voor 2006. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Beste wensen iedereen!! |
|
De beste wensen voor de beste mensen!!! [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 01-01-2006 17:27] |
|
beste wensen ! Faustian Spirit of the Earth |
|
Ook vanuit hier een rockend 2006 toegewenst! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
clichétje hier, clichétje daar. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Suck my piss |
|
quote: Hehehe, zijn daar de hele feestdagen niet voor bedoeld? Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |