IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Rancor zoekt metalbands om mee op te treden. Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-01-2006 15:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik weet niet wat jij allemaal uit je kast laat komen, maar dat moet je niet globaliseren richting andere mannen Heiden.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-01-2006 15:49 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2006 15:46 schreef Jenje het volgende:
Ik weet niet wat jij allemaal uit je kast laat komen, maar dat moet je niet globaliseren richting andere mannen Heiden.

Die voelde ik al aankomen, ik zal voortaan beter nadenken alvorens u op de hak te nemen. Dit topic was trouwens bestemd voor de überheteroseksuele beukband Rancor.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 02-01-2006 15:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2006 15:49 schreef Heiden het volgende:
Die voelde ik al aankomen, ik zal voortaan beter nadenken alvorens u op de hak te nemen. Dit topic was trouwens bestemd voor de überheteroseksuele beukband Rancor.
Hehehe ja, laten we eens heel hetero on topic gaan.

Linkjes naar mp3's?
Goede HC kan me nog wel bekoren, maar er is zoveel van die slappe meuk in de wereld.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-01-2006 15:54 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Link naar de site staat in de eerst post, beste heteroseksuele man.

Infinity trapt kont, is altijd mijn favoriete nummer geweest.

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 02-01-2006 15:55]

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 02-01-2006 15:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ah geweldig, zag al een verwijzing naar Cleveland HC staan. Das meestal goed ...

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-01-2006 16:00 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Het zal nu allemaal wat organischer klinken met een echte drummer enzo, over twee weekjes even een gefundeerd oordeel vellen als ik ze ga bekijken te Kerkrade.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 02-01-2006 16:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Och vind dat strakke electronisch basisje wel wat unieks hebben

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-01-2006 16:07 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik persoonlijk vind/vond die mechanische uitstraling juist ook erg lekker, ik hoop dat de echte drummer niet ten koste gaat van dat typische Rancor gevoel.

RANCOR
Usericon van RANCOR
Posted 02-01-2006 16:08 by RANCOR Wijzig reactieProfiel van RANCORQuote dit bericht

Die opnames zijn van 10 jaar geleden. Ik garandeer dat de sound van tegenwoordig stukken harder is, de drummer is net zo strak en voegt zelfs vrij veel toe, het maakt het een stuk opgefokter, verder hebben we nu dus 2 gitaristen en is de gitaarsound dus ook stukken heftiger. Tja, en ik ben natuurlijk een stuk zieker in mijn hoofd nou.

The Saw Is Family.

RANCOR
Usericon van RANCOR
Posted 02-01-2006 16:10 by RANCOR Wijzig reactieProfiel van RANCORQuote dit bericht

We hebben tot nu toe slechts positieve reacties gehad op de nieuwe sound, het is massiever en veel meer 1 geheel. Mensen die voorheen sceptisch waren zijn allen zeer positief.

Extra voordeel van een echte drummer is dat nieuwe nummers nu veel makkelijker te maken zijn.Een drumcomputer is gewoon pokke veel werk. Een goeie drummer maakt ter plekke goeie beats op een riff. veel inspirerender.

[Dit bericht is gewijzigd door RANCOR op 02-01-2006 16:12]

The Saw Is Family.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-01-2006 16:11 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ich bin gespannt! Vrijdag de 13e for teh win!1!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-01-2006 20:01 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2006 10:40 schreef irritante klootzak het volgende:
jazkeerrs,

met deze hardcore band is niks mis...

Pas nog in de goudvis gespeeld dus kwn weinig doen vrees ik.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-01-2006 20:24 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2006 20:01 schreef ghoulliette het volgende:
Pas nog in de goudvis gespeeld dus kwn weinig doen vrees ik.

Dat was wel nog als driemansformatie, met zijn vijven zal het een heel andere ervaring zijn. Zaaltjes is het probleem sowieso niet echt, ze willen gewoon meer optreden in metalpackages voor een meer metalgericht publiek. Het gehalte van de met rugzak van Kipling rondsjouwende, zonneklepdragende veganmaffia moet in ieder geval drastisch verminderen. Hahaha, ik vraag me trouwens al tien jaar af wat eigenlijk zo belangrijk is dat je het constant in een rugzak bij je moet hebben. Aarschijnlijk gewoon proppen papier, dat hele rugzakgedoe was gewoon weer het zoveelste fashionstatement, hardcoreshows zijn soms nauwelijks van modeshows te onderscheiden. Ik weet niet of men tegenwoordig nog steeds zo mongool is om 24 uur per dag met een rugzakje van Kipling rond te lopen. Hahahardcore-scenesters©.
Zo, dat ben ik weer even kwijt.

RANCOR
Usericon van RANCOR
Posted 02-01-2006 20:56 by RANCOR Wijzig reactieProfiel van RANCORQuote dit bericht

Het is inderdaad niet te vergelijken met de show in de goudvishal. In die vorm had rancor geen toekomst meer gehad.Het gaat inderdaad niet om zaaltjes, dat lukt wel, maar het gaat echt om het spelen binnen een ander genre, waar we ons muzikaal ook erg tot aangetrokken voelen. Feitelijk zijn we nu een nieuwe band te noemen.Hardcoreshows zullen we echter ook blijven doen. We blijven verschillende stijlen combineren. Zo zijn we nu met een nummer bezig wat doom klinkt, lomp en langzaam, maar ook met een nummer zo snel als een raceauto.

Dat rugzakken gedoe is gelukkig voorbij en zonnekleppen heb ik ook niet meer gezien maar verder blijft het toch een modeshow.

[Dit bericht is gewijzigd door RANCOR op 02-01-2006 20:59]

The Saw Is Family.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-01-2006 12:56 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

in die rugzakken zit zelfmeegebrachte cola natuurlijk.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 03-01-2006 14:39 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Hmmz, klinkt niet vervelend. Lijkt me wel wat op dat een keer in een package met een band als 37 Stabwoundz in Dynamo te zetten als jullie dat wat lijkt.

Wat moet zoiets gaan kosten?

RANCOR
Usericon van RANCOR
Posted 03-01-2006 19:49 by RANCOR Wijzig reactieProfiel van RANCORQuote dit bericht

Onze prijs is 150 euro, de prijs van 37 Stabwoundz weet ik niet maar het is wel cool als je ons als package wilt laten spelen. Toevallig zijn 37 stabwoundz vrienden van ons en hebben we het laatst erover gehad om samen shows te spelen. Zou dus cool zijn als je dat zou willen regelen.
Ik ga even een mail naar serve van 37 sturen met info rondom hun gage. cheers pascal

[Dit bericht is gewijzigd door RANCOR op 03-01-2006 22:27]

The Saw Is Family.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 03-01-2006 19:56 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Thanks Pascal,

Voordeel is dan dat je samen kunt reizen wat de huur van een busje scheelt en je waarschijnlijk wel de backline grotendeels kunt delen.

Laat het me maar even weten op het mailadres in mijn profiel en wanneer jullie beschikbaar zijn.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-01-2006 21:14 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

grote bus dan

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 03-01-2006 22:46 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 3 januari 2006 21:14 schreef ghoulliette het volgende:
grote bus dan
Je brengt me zowaar op een idee! Hebben wij ook ooit eens met 2 bands gedaan. Touringcar huren, zooi en wij met een man of 12 aan bandleden erin, rest van de plaatsen verkopen met entreekaarten aan vrienden en bekenden. Kosten er dik uitgehaald en een gezellig avondje uit

Ideetje wellicht Pascal?

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-01-2006 22:50 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Mooi om te zien dat er al resultaten zijn, Pascal. Ik heb ook nog wat reacties in mijn mailbox gehad, ik stuur ze straks wel even naar je door.

Grindmaster?Flesh???
Usericon van Grindmaster?Flesh???
Posted 03-01-2006 23:05 by Grindmaster?Flesh??? Wijzig reactieProfiel van Grindmaster?Flesh???Quote dit berichthttp://www.massiveassault.net

Rancor, een gave band.
Ik zal dan voor Massive Assault spreken en zeggen...... ja .. dat lijkt ons wel wat om met jullie op te treden.

Desnoods haal ik jullie een keer naar Hoogeveen.

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 03-01-2006 23:35 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Wel wat voor ons denk ik...

RANCOR
Usericon van RANCOR
Posted 04-01-2006 11:27 by RANCOR Wijzig reactieProfiel van RANCORQuote dit bericht

Judge m: Je hebt mail!
Heiden:ik ben benieuwd naar de mailtjes die je ontvangen hebt, nogmaals bedankt

The Saw Is Family.

RANCOR
Usericon van RANCOR
Posted 04-01-2006 11:32 by RANCOR Wijzig reactieProfiel van RANCORQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2006 23:05 schreef Grindmaster?Flesh??? het volgende:
Rancor, een gave band.
Ik zal dan voor Massive Assault spreken en zeggen...... ja .. dat lijkt ons wel wat om met jullie op te treden.

Desnoods haal ik jullie een keer naar Hoogeveen.

Cool, wij willen best naar hoogeveen komen.

The Saw Is Family.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com