|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zal het met de promotor overleggen. |
|
Ik zal het met de promotor overleggen. |
|
quote:Gezien en je krijgt snel antwoord |
|
quote: Ha, inderdaad Susan! Euhm, heb wel een leuk ideetje i.v.m. een optie op een show die wij hebben staan. Ik mail Heid0n vanavond. Moet zo oefenen dus kan ik gelijk met mijn bandleden overleggen |
|
Mensen kunnen mij ook persoonlijk mailen. ik denk dat het voor heiden eerder lastig is als iedereen hem gaat mailen. dus: pascalalettaapestaartjehotmeel.com(maar dan anders geschreven natuurlijk, hehehe) [Dit bericht is gewijzigd door RANCOR op 04-01-2006 19:27] The Saw Is Family. |
|
Dat zou inderdaad makkelijker zijn. Je hebt je hier nu toch aangemeld en bent regelmatig aanwezig. Dan hoef ik ook niet meer als tussenpersoon te fungeren. Dus mensen, meelt voortaan maar direct naar Pascal. Trouwens je kunt je meeladres beter in letters schrijven, Pascal. pascalaletta apestaartje hotmeel punt com of iets dergelijks. Op internet lopen van die zoekbots en programmatjes die op apestaartjes enzo afgaan. Je meeladres komt dan op allerlei spamlijsten terecht en je word binnen de kortste keren helemaal bedolven onder de spam. Rancor for teh win!1!! Volgens mij worden jullie nu veel groter als in 1995. Een echte herboren legende, ik vind het echt kicks dat jullie weer begonnen zijn. Begin zin te krijgen in de 13e. [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 04-01-2006 19:12] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ik heb je raad opgevolgd Heiden, thanx! we zien mekaar de 13e en het word zeker weten vet! The Saw Is Family. |
|
leuk bandje om mee op te treden: www.engineofpain.com |
|
quote: Echt wel, misschien ga ik nog wel eens windmillen en feet first diven enzo, dat is echt lang geleden! Of ik kom met leer en pinnenbanden enzo als enigste voor het podium headbangen. Hehehe. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
gewoon gaan windmillen met pinnenbanden. The Saw Is Family. |
|
nog een leuk bandje www.collisiongrind.nl en www.charlieadler.nl |
|
quote: Als ik morgen weer fris ben mail ik je ff. |
|
allright. The Saw Is Family. |
|
quote: Aggro heeft intresse! www.aggro.nl Aggro-sief www.aggro.nl |
|
quote: Das mooi. cool dat er bands zijn die interesse hebben, kan wat worden zo, nu alleen nog de organisatoren van coole metalshows. The Saw Is Family. |
|
quote: En...nog steeds niet fris? The Saw Is Family. |
|
quote: hehehe wanneer niet? Bruce Banner |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |