|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
verkeerde topic [Dit bericht is gewijzigd door linknl op 13-04-2002 1:10] |
|
Is trouwens best coole cd! vooral Despairation - Wolf Moon is heel erg mooi! kheb meteen meer van die band gedownload, echt goed! ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: Dat vond ik juist een van de mindere tracks, die keyboard klinkt zo goedkoop. Ik vind persoonlijk Die With Me erg mooi gecovered Hakkuh |
|
"trust and you'll be trusted, said the liar to the fool". toch wel een van de briljanste sarcastische zinnen uit de metal geschiedenis. overigens, nog carnivore liefhebbers hier ( en ik bedoel de band) |
|
Ikke! Dankzij jou trouwens Nou ja ik ben geen fan maar ik vind 'Retaliation' wel een lekkere plaat, vooral als ik kwaad ben (hmmm gebeurt niet vaak, maar toch). |
|
ik vind de eerste carnivore helemaal te gek, teksten rulen en enorm lomp ingezongen. thermonuclear heavy metal regeert Oud Vuil. |
|
quote: Oei, dan ga je dwars door de muur heen. Echt kalmeren zal niet vlot gaan denk ik met zulke muziek. |
|
Jesus Hitler, Adolf Christ Is this the coming of the fourth reich. Hij had het toen al door ... |
|
maar is dat nou écht fascistische taal? hij lepelt gewoon een stuk tekst op, waarin het gaat over een kruising tussen 2 gebeurtenissen. heel klinisch eigenlijk, net als angel of death van slayer. Oud Vuil. |
|
Toen in die tijd was het heel rascistisch .. vond men. Ik vond het altijd al een steengoed stuk |
|
Dat bedoelt Jenje niet. Edit: precies, het is zeer sterk. Jezus = onderdrukking [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 14-04-2002 22:10] |
|
ik snap het nog steeds niet Oud Vuil. |
|
Peter Steel, de schrijver van die tekst, was voor mij toen de eerste die zo duidelijk vertelde waar christendom naar toe ging. (Nadruk op voor mij hè) Ik leerde toen metal kennen, en die plaat heeft vele uurtje gespeeld in mijn cassettedeckje (een kopie dan he) |
|
Ze hebben nog erg veel last gehad met die teksten hier. Zelfs in tijdens de begin periode van Type O negative werden ze geboycot. Ik ben benieuwd naar de reacties van de Antifa als ze zinnen lezen als: Don't call me your brother cause your skin has an ugly colour. Ik verdiep me nooit in teksten maar de teksten van carnivore zijn diepzinniger dan je zou zeggen. |
|
Ik ben een groot fan van de schrijf kwaliteiten van Peter Steele (en van zijn stemgeluid), hij heeft een vorm van absurde humor die je maar weinig ziet (Gerard Reve heeft het (naar mijn mening) ook). En dat heerlijke confronterende erin spreekt me er erg in aan. |
|
quote: Ja, ook cool vind ik het nummer "Kill all white people" (of zoiets) waar ze voor eens en voor altijd afrekenden met het zogenaamde rascisme. helaas vind ik hun latere cd's muzikaal gezien niet boeiend meer. Het venijn is er helaas een beetje uit. |
|
Ja heerlijk Echt zo'n instelling van, boeit mij wat je zegt, het zorgt alleen voor bekendheid! |
|
Inderdaad maar laten we vooral de muzikale kwaliteiten niet vergeten want die zijn toch ook niet laag bij carnivore/T.O.N. Zonder controverse hadden ze het ook wel gered meen ik. |
|
dat was met die eerste lp ook al, met de post-nuclaire theorie die ze er op na hielden, ik denk dat ze dat echter niet extreem genoeg vonden. ennn, daarna ontdekten ze de hardcore. ook wel te gek, maar die eerste heeft toch mijn voorkeur. alhoewel zonder agressie enzo, maar bloody kisses is toch wel ook helemaal te gek ps voor ouwe foto's zie http://listen.to/carnivore Oud Vuil. |
|
quote: Ze waren natuurlijk ook beïnvloed door de mad max films (en alle kopiën hiervan) die toen nogal populair waren. Ik vind ook dat op het debuut de venom invloeden nog redelijk hoorbaar zijn. maar hun debuut draai ik nog regelmatig (de tweede trouwens ook) |
|
een mede liefhebber van de eerste lp, dat hoor ik niet zo vaak ! kheb zelf ook een shirt van de eerste lp, voorkant is de getekende binnenhoes en de achterkant het logo, zeg maar voorkant lp, gekocht in a'dam in +/- '87, gaafh. carnivore rules enorm misschien dat ze nog een keer in nederland spelen? kheb wel eens ergens op het net gelezen, dat ze alleen spelen voor heel erg veel geld Oud Vuil. |
|
Een nederlands optreden van Carnivore zou natuurlijk wel erg "leuk"zijn (om maar eens de understatement van het jaar te gebruiken) niks voor Dynamo of zo of laten die weer liever de Deftones of zoiets komen??? ARMAGEDDON!!!!!! KILL EACH OTHER!!!!! zo een lp is natuurlijk wel een verzamelobject. Ik heb de tweede op lp. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 14-04-2002 23:01] |
|
[quote]Op 14 april 2002 23:00 schreef attila_de_hun het volgende: Een nederlands optreden van carnivore zou natuurlijk wel erg "leuk"zijn (ommaar eens eenunderstatemetn van het jaar te gebruiken) niks voor dynamo of zo of laten die weer liever de deftones of zoiets komen??? quote] wat een ongelofelijk goed idee zeg maar ik geloof dat dynamo vooral weer onbekendere bands wil laten optreden, hoewel, death angel speelt er geloof ik ook. ook nog eens gezien in de jaren tachtig in tivoli, THRASHERS!!! Oud Vuil. |
|
oja, ik heb ze beiden op lp, maar ja, in die tijd had je nog niet veel anders Oud Vuil. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |