IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : A tribute to Type O Negative Vorige pagina
RdP
"Fucked Up" en "Ready To Die"
Usericon van RdP
Posted 14-04-2002 23:24 by RdP Wijzig reactieProfiel van RdPQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2002 23:03 schreef webblaster wim het volgende:
hoewel, death angel speelt er geloof ik ook.

Bedoel jij niet Dark Angel?

Hakkuh

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 14-04-2002 23:24 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hij bedoelt echt Death Angel.

Dark Angel speelt niet meer!

RdP
"Fucked Up" en "Ready To Die"
Usericon van RdP
Posted 14-04-2002 23:26 by RdP Wijzig reactieProfiel van RdPQuote dit bericht

Dan moet ik Death Angel toch echt eens een keer gaan luisteren... bedankt!

Hakkuh

GutFuck
Male supremacy
Usericon van GutFuck
Posted 17-04-2002 19:46 by GutFuck Wijzig reactieProfiel van GutFuckQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2002 1:38 schreef Mutilator het volgende:
Mensen die de oude Slow deep & hard-stijl missen zouden eens Warpath - Against everyone kunnen checken; hatecore met identieke zang! Dichterbij Slow... heb ik niet gehoord.

Warpath heerscht inderdaad

The only time a man should wear make up on his face is after he's been embalmed!

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 17-04-2002 23:19 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

is death angel dus weer death angel, ze heetten toch the organization ofzo?
band rules! ooit ontdekt door kirk achmet van metallinee.

Oud Vuil.

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 18-04-2002 2:05 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ik heb die tribute nog steeds niet!
Ach, ik weet ook niet of ik hem wil hebben als ik die oude platen zo hoor, evenaren doen die coverbandjes het toch niet!

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 18-04-2002 7:43 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ik hou niet zo van tributes...meestal doen ze de oorspronkelijke muziek geweld aan(eigen interpretatie,zeker?)

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 12-05-2002 1:06 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Wha! Die lui blijven heerschen. We hate everyone!

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 12-05-2002 1:08 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA8

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 12-05-2002 1:33 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Whoawhoawhoa - oh!
Die wowowo dingen blijven het ook goed doen.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-06-2002 1:46 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik dacht dat ze ermee zouden kappen; niet dus...

TYPE O NEGATIVE demo more material

TYPE O NEGATIVE have finished demoing two more original compositions and an as-yet-undisclosed cover song for the group's forthcoming full-length album, tentatively due on October 29th through Roadrunner Records. The group had previously recorded nine songs during the pre-production process for the upcoming CD, among them "Nettie", "I Like Girls", "Valentine's Day", "I Need Love", "Anesthesia", "Why Won't You Love Me", "Above All Things", and "Life Is Killing Me". TYPE O NEGATIVE are hoping to enter Systems 2 studios in Brooklyn, New York before the end of the month to begin recording the as-yet-untitled effort, which will once again be produced by keyboardist Josh Silver. In related news, TYPE O NEGATIVE drummer Johnny Kelly will perform with his LED ZEPPELIN cover band called EARL'S COURT at Wicked Monk bar in Brooklyn, New York on Saturday, June 29th.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 17-06-2002 1:49 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Geef mij maar een Carnivore-tribute. Echt lekker ziek dat ouwe Carnivore.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 17-06-2002 10:11 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 11 april 2002 15:02 schreef Dwaallicht het volgende:
Die hebt ik! En die is cool. Maar ja, da's dan ook een goudeerlijk underground tribute, aan een - voor de muziekstroming - ECHT belangrijke band (het gaat hier uiteraard over Darkthrone). Bovendien heeft het meerwaarde door de multimedia-CD erbij met allemaal plaatjes, interviews, reviews, en een complete muziektheoretische ontleding van A Blaze In The Northern Sky (niet dat dat zo fucking complex is ) etc. etc. EN live-opnamen en demo's op mp3 ook nog erbij, laat ik dat niet vergeten. Jah dat tribute heerscht

kan je dat niet ff uppen? dat wil ik ook wel hebben

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-06-2002 10:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2002 1:49 schreef Heiden het volgende:
Geef mij maar een Carnivore-tribute. Echt lekker ziek dat ouwe Carnivore.

hier heb ik niks aan toe te voegen

"if you cant eat it or fuck it then kill it" !

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-06-2003 21:06 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik heb die tribute gehoord en het valt me op dat Peter's stem helemaal niet zo uniek is als ik eerst dacht; meerdere zangers klinken nagenoeg identiek aan hem.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Sater
Usericon van Sater
Posted 24-06-2003 22:52 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

hmm, naar wat ik ervan gehoord heb vind ik dat niet echt, Hij zingt heel afwisselend, adnere zangers kunnen, als ze al zo laag komen, dat enkel heel monotoon brengen.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 24-06-2003 23:14 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2002 22:24 schreef attila_de_hun het volgende:
Ze hebben nog erg veel last gehad met die teksten hier. [...] Ik ben benieuwd naar de reacties van de Antifa als ze zinnen lezen als: Don't call me your brother cause your skin has an ugly colour.
Dat citaat is niet helemaal correct. Volgens mij zingt ie: "Don't call me your brother, 'cause I'm not your fucking brother. And your skin, your skin's an ugly colour."

Ik denk niet dat dat oprecht racistisch bedoeld was (enkel om de nodige reacties los te maken). Ze zijn later ook nog gezellig op tour geweest met bands als Stuck Mojo, die ook nog eens gezellig samen met hun "Kill all the White People" speelden.

Touché, pussycat!

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com