|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Gisteren The Age of Quarrel gekocht, tering wat een vette shit |
|
Nou En |
|
quote: abosluut. kijk ook of je de dubbele live-cd van de cro-mags te pakken kan zien te krijgen. die is even vet plus staan er ook nog een hoop goede nummers van latere cd's op! jammer dat die band aan interne strubbelingen ten onder is gegaan (zal wel om geld gaan zoals meestal). |
|
Dit topic verdient een schop omhoog. Age of Quarrel is een klassieker, zonder meer. Begin hem eigenlijk (of eindelijk?) de laatste tijd pas echt te waarderen. De enige andere platen die ik ken zijn Revenge en Alpha - Omega, maar die zijn dan weer een heel pak minder (A-O is zelfs gewoonweg rotslecht). I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Alpha & Omega is voor mij echt één van de ultieme zomerplaten, maar die had nooit onder de naam Cro-Mags uit moegen komen. Revenge heeft met 'Steal My Crown' ook zo zijn momenten, alleen kan het niet meer tippen aan de magie van vroeger (ook al is de productie stukken beter) Gisteren onder het genot van 'Before The Quarrel' en 'Best Wishes' de nodige kilometers gefietst....ultieme trapmuziek. [Dit bericht is gewijzigd door attematic op 05-07-2010 9:11] 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
The Age of Quarrel! Wat een koningsplaat. |
|
Ben niet heel bekend met Cro-Mags , maar had "Revenge" eens aangeschaft na het optreden op Wâldrock (jaren geleden? in 2000 ofzo?) dat vind ik wel een lekker zomers plaatje hoor! Beukt redelijk door en die afsluiter met die streetdrums is heerlijk Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Even voor de fans...Cro-mags komen naar Nederland. 5 augustus spelen ze in Innocent Hengelo. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
En Bleggië? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Cro-mags is te gek. Oldschool HC kan ik sowieso goed waarderen en verteren. Sick Of It All,Agnostic Front,Youth Of Today,Killing Time,Warzone,etc. Het debuut "Age Of Quarrel" is zeker de beste Cro-mags plaat en wordt dan ook door de meeste HC fans gezien als een klassieker. Als 't goed is dan heb ik de cd vroeger bij H.H. Postorder besteld in Den Ham. Zal 1992 of '93 zijn geweest. Ook Best Wishes en Alpha Omega zijn heel goed. [Dit bericht is gewijzigd door Absu op 11-07-2010 14:37] Vroeger was alle metal beter. |
|
quote:Hij heeft een nieuw boek geschreven: Meat Is For Pussies: A How-To Guide For Dudes Who Want To Get Fit, Kick Ass and Take Names. |
|
Dat boek is tegelijk het beste en het slechtste ooit. Een grote aaneenschakeling van oneliners, de ene nog belachelijker dan de andere. Hilarische shit. Anyway, Cro-Mags, beste hc band ooit. |
|
quote: http://www.boweryboogie.com/2012/07/stabbing-causes-cancelation-of-webster-hall-hardcore-show/ |
|
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Wtf... I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Sick. Maar hoe hard was Cro-Mags in 2009 in de Watt?! THE AGE OF QUARREL |
|
Triest. Het was dus de John Joseph Cro-Mags die zouden spelen, het is wat verwarrend met al die reïncarnaties. http://www.boweryboogie.com/2012/07/cro-mags-singer-warned-of-threats-prior-to-cbgb-webster-hall-sho/ |
|
Triestig inderdaad. Gewoon opsluiten die handel en Cro-Mags begraven. Want zoals het er nu naar uitziet, zal de volgende plaat invloeden van gangsta rap bevatten. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 09-07-2012 13:53] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |