|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik ken, muziekaal gezien, alleen Walpurgischnacht. En die vond ik de laatste twee of drie keer verre van bijzonder; Hoewel ik de demo zeker kan waarderen. Maar even afwachten dus met de knoop doorhakken. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Zowel Elite alsook Blodsrit ( en dan vooral hun laatste plaat) zijn beiden gaaf. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Dat laat ik aan mijn pa over. Vorige keer had hij een paal in de trein kromgebogen Leuk, je pa meenemen naar het voetbal |
|
Goed voorbeeld |
|
quote: Ach, die man wil wat op zijn 50e. Enne iets met ouder en gekker |
|
quote: die een keer meenemen naar dat pauper sp pand :D Je moeder. |
|
Rob (dj/barman Genisis Nijmegen) zal deze avond plaatjes draaien!!!! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
O, het is deze zondag. Nou, dan niet. |
|
Line up 16:40 - 17:10 Total Hate 17:30 - 18:00 Insignium 18:20 - 19:00 Walpurgisnacht 19:20 - 20:00 Blodsrit 20:20 - 21:10 Elite |
|
quote: Ik ook |
|
Flikkers! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
hmhm ach, zo bijzonder is het ook niet..misschien Walpurgisnacht, als het nog een beetje mag klinken althans. Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
nee dus en elite komt uit noorwegen en is dus kut -> lekker uitkateren thuis dus Je moeder. |
|
Ja, want alles wat uit Noorwegen komt is kut. |
|
quote: Ach, misschien ooit nog een keer...... |
|
quote: ja. behalve manes en wat oude bm bands natuurlijk [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 23-02-2006 1:35] Je moeder. |
|
Urgehal, Tsjuder, Taake... Vette kutbands. |
|
er komt ook goed spul uit Noorwegen, maargoed, dan moet je spitten..kan begrijpen dat sommige daar te lui voor zijn en zich beperken tot de al genoemde. Dan kom je niet ver nee Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
quote: inderdaad Je moeder. |
|
quote: mwa, zweedse en franse underground zijn een stuk interessanter. noem me eens één noorse band die de afgelopen een leuke demo oid hebben uitgebracht. en de bekende namen zijn per definitie ruk tegenwoordig vind ik Je moeder. |
|
Dat is wat anders, daar ben ik het mee eens. Maar dat betekent niet dat de Noorse scene alleen maar ruk is. Inderdaad! maargoed.. meesten die dat zeggen hebben het dan ook niet over het muzikale vlak, eerder over het feit dat het gewoon commercieel is. Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
ik niet, moest het even benadrukken dus Je moeder. |
|
weet ik maar voor de rest is het gewoon een feit. Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
nou, noem eens een goeie onbekendere band dan? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 23-02-2006 2:15] Je moeder. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |