|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: hehe altijd mooi om scene wariors op de kast te krijgen Je moeder. |
|
quote: |
|
quote:Is de allergrootste scene waarior nu aan het lachen hier Wat ik lachwekkend vind is het grote verschil tussen de Robin zoals je je voorstelde toen je net bij Vampire begon en de Robin zoals hij op fora post Anyway, morgen Elite en Blodsrit....maar weer eens "Helveteshymner" opgezet [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 25-02-2006 9:04] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Juist Marcel! Deze topic getuigt daar in ieder geval niet van, gezien ik alleen zei dat Karnivoor ongetwijfeld een beetje aan het relschoppen is. |
|
Pffff kinderachtig gezeik hier...hoe oud zijn jullie nou eigenlijk Oh wacht effe, in het geval van WR hoef ik daar niet naar te vragen Fuck the world and fuck you |
|
Flikker op man. Dat gezeik over leeftijd. On-topic; veel plezier iedereen die gaat Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
quote: nouja, iig niet zo happen en verder wat de dame boven me zegt (wow ze is eens overdag online) Je moeder. |
|
Qua vrij nieuwe Noorse BM moeten jullie de Morkekunst 7" eens beluisteren. |
|
@ Karnivoor; Some hè... Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
wow he dateze morgen met ernst Je moeder. |
|
quote:Die is gaaf ja, hebben ze nog meer uitgebracht want er is niks over te vinden? Verder is Aptorian Demon (met bijna de gehele oude Keep of Kalessin line-up) zeer de moeite waard. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Volgens mij is de 7" het enige wat er ooit van Morkekunst verschenen is en eveneens het enige wat er ooit van uitgebracht zal worden. Helaas. Eigenlijk is het meeste op Nordkult Rituals wel de moeite waard, nu het toch over Noorse BM gaat. |
|
Noors of niet, maar Elite was magistraal... Blodsrit was gaaf, Walpurgisnacht goede derde.. Alleen Total Hate was echt heel mager. Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Elite was gaaf ja. Ook Insignium liet een goede indruk achter. Heb helaas Blodsrit moeten missen omdat de honger TE sterk was geworden en ik gewoon iets moest eten. Hoogtepunt voor mij: Berserkerens manifest!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Oh ja, het omgooien van de speelschema's (Walpurgisnacht/Insignium & Elite/Blodsrit) was wel fijn geweest als dat van te voren was aangekondigd, ergens... Al was het alleen maar om een eetpauze te plannen of zo. En jammer van het kleine aantal bezoekers. Hoe was die klassieke zin ook al weer? "De thuisblijver kreeg ongelijk" of zo... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Vond het idd maar verdacht leeg gisteren. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Mørkekunst is toch ook half Duits? Dacht dat ook een gast van Kargvint erin zat? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:oe vet nummer! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: op het allerlaatste moment besloten elite en blotsrit om om te wisselen excuses hiervoor.. hetzelfde geld voor Walpurgisnacht en insignium.. Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf |
|
Ach, excuses zijn niet nodig, wellicht volgende keer even snel een A4-tje bij de merch stand en klaar... Het excuus van de gasten van Elite was geweldig: "we wanted to get on stage earlier, so we had more time for drinking" Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Verder was het wel goed geregeld vond ik...de bands volgden elkaar snel op wat noodzakelijk is met zoveel bands dus dat ging perfect allemaal. Speelde Blodsrit veel van "Helveteshymner"? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ondanks dat was verder alles goed verlopen helemaal niks te klagen en was goed toeven met de bands en mensen backstage ook En mijn koppijn gaat wel over zoals alles incluis alle oeverloze geouwehoer en vele zielige leventjes, wat een mooie gedachte. [Dit bericht is gewijzigd door Houtekiet op 27-02-2006 13:54] |
|
Elite was gaaf, de rest vond ik allemaal niet echt geweldig. Blodsrit was wel ok maar niet helemaal afgekeken omdat ik bijna in slaap viel. De dag ervoor was gewoon wat te vermoeiend geweest. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Zou heel goed kunnen ja, heb weleens zoiets gehoord maar ik weet het niet zeker. Hoe dan ook, het is een puik EPtje |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |