|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zijn er nog mensen die op 1 januari om 12.00 een frisse duik nemen in de zee? (scheveningen) |
|
brr..ik moet er niet aan denken. Veels te koud. the only pleasure is pain |
|
Uhhh, lekker gezellig met z'n allen een ijskoude zee induiken met -20 graden terwijl de camera's van SBS lekker aan het draaien zijn... Neh, ik ga thuis gezellig een biertje drinken, veul leuker. Life doesn't get much better than this! |
|
uhh nee, ik ben niet gek hoor |
|
nope, dan lig ik nog in mijn nest! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
brr veel te koud |
|
Er zijn van die gekken die het doen, tja de bavo wil ook wel eens een dagje uit !!! Mij te koud !!! Wiegen Meister ! |
|
Hier in Flevoland hebben wij ook een nieuwjaarsduik het IJsselmeer in. Op de locatie van de Ketelbrug (dat is de brug die oostelijk Flevoland met de Noordoostpolder verbindt). Ik had ooit het plan opgevat om een duik te nemen op 1 januari 2001, maar helaas pindakaas, ik moest die dag gewoon werken... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Ik neem een nieuwjaarsduik in een lekker warm bad Bazzio Attacks!!! |
|
Ik heb een paar in koud water gelegen voor mijn diensttijd (wakspringen enzo) voor de lol koud water in NO WAY. |
|
Ik neem wel een nieuwjaarsduik in me bed ja |
|
Mja ik ga duiken Stomme weddeschap, ach dan bennk ook weer wat nuchter Ik heb gesproken |
|
Ja, of je sterft van de kou.... |
|
dikke ares.. ik ga dat water echt niet in Godverdommen.. |
|
quote: Wat heb ik daar nou mee te maken?? Maar ontopic: Je bent in mijn ogen volkomen geschift als je met deze tempraturen (VOOR DE LOL) het water in gaat! |
|
Ik moet er niet aan denken....KOUD! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: haha ik bedoel met DIKKE ARES, dikke reet dikke reet ik ga dat water niet in.. snappie ? Godverdommen.. |
|
ok ik word nu echt ziek van wie verneukt steeds me user logo Godverdommen.. |
|
Mij te koud. |
|
Mij te koud!!!!! |
|
quote: Ik niet, dus een andere moderator. Ranzige en aanstootgevende usericons worden vervangen door een willekeurige andere... Misschien kunt u een iets minder provocerende zoeken. (Ik heb de vorige niet gezien, dus weet niet wat er mis mee is). Dead things grow from deep inside... |
|
Ik vind dat clowntje anders ook behoorlijk aanstootgevend. |
|
Ik heb em ook niet veranderd. Wie eigenlijk ? En waarom, ik heb de vorige ook niet gezien ? |
|
Gewoon om 12.00 een frisse duik genomen in de noordzee. Heerlijk!!! (achteraf) |
|
quote: |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |