|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
gekkenwerk... ach ieder zijn lol, klag toen lekker in me bedje... 4 uur later nog steeds Je moeder. |
|
Owk het was koud correctie het was heel koud. En een stel gekken met een oranje muts die op me zenuwen werkten Nog een uur in me minimale hoeveelheid kleding in de kou staan w88 voorik EINDELIJK moch Maar ja kep er wel 100 Euro mee verdient Maar of het het nou waard was .... Ik heb gesproken |
|
quote: het was een dom iets met IK BEN DOM ofzo.. ik heb het op tijd verandert :D Godverdommen.. |
|
Jongen, het zal mij echt aan m'n reet roesten wat voor user-icon jij gebruikt hoor, en da's waarschijnlijk wederzijds Wat WEL aanstootgevend is is de meervoudig samengestelde martelingen die uitgevoerd worden op de spelling en grammatica hier. Als minister van o.a. die zaken moet ik erop wijzen dat 'veranderT' 'veranderD' moet zijn, aangezien het een voltooid deelwoord is en de letter 'r' niet in het KoFSCHiP zit!! Verder beginnen zinnen hier nog steeds met een hoofdletter! Geef Slechte Grammatica Geen Kans! |
|
: Wat WEL aanstootgevend is is de meervoudig samengestelde martelingen die uitgevoerd worden op de spelling en grammatica hier. Als minister van o.a. die zaken moet ik erop wijzen dat 'veranderT' 'veranderD' moet zijn, aangezien het een voltooid deelwoord is en de letter 'r' niet in het KoFSCHiP zit!! Verder beginnen zinnen hier nog steeds met een hoofdletter! Geef Slechte Grammatica Geen Kans![/quote] DAT IS wel waar ja.. maar ik zit te lang op die pc.. ik chat te veel.. en met chatten maakt een spelfout niet uit... maar ik let wel ff xtra op IK BEN NU WEER FF FINAL FANTASY 10 SPELEN DUS VAL ME NIET LASTIG Godverdommen.. |
|
http://www.omroepwest.nl/nieuws/3026272/Liveblog-Nieuwjaarsduik-2016-Duizenden-rennen-in-bikini-en-zwembroek-het-water-in Zit er al een winnaar tussen? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Zijn er al postwaardige en AVG verantwoorde foto's? [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 01-01-2020 18:00] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Pandaemonaeon "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |