|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
6 januari: popfront zwolle MY GREAT DEVASTATOR CHARLIE*ADLER entree: 0,- aanvang: 21.00u |
|
huh, morgen al? Es eemn kiekn dan moar Life doesn't get much better than this! |
|
Je moeder. |
|
nog effe onder de aandacht brenge... is dat een beetje een prima tent?! |
|
quote: Tuurlijk ik ben er |
|
te gek, ze hebben me vermeld dat het bijna altijd druk was... wie weet |
|
quote: Moet wel bij verteld worden dat het er met 20 man (dus de andere bands en aanhang ) al redelijk vol lijkt hehe. Maar wel een leuke toko, beetje benauwd alleen. [Dit bericht is gewijzigd door H-K op 05-01-2006 13:27] Life doesn't get much better than this! |
|
Ik ben dr denk ik wel! |
|
quote: heheh oke dan... ach.. we komen uit de kosten en een avondje optreden is altijd te gek |
|
Mooi toch Popfront is een goede zaak, zie je nog eens iets onbekends optreden uit het land. Ow en wat het zwolse publiek betreft: Als ze stil staan, niet bewegen, maar wel netjes klappen betekent het dat ze het leuk vinden. Verwacht geen beweging op flesheffen na. Wat flesheffen betreft: drink tapbier Life doesn't get much better than this! |
|
en je hoort af en toe van achteruit de zaal wat onverstaanbaar gebulk, ook dat betekend dat ze 't leuk vinden [Dit bericht is gewijzigd door AndreV op 05-01-2006 14:01] |
|
quote: zijn we gewend, we komen uit noord limburg... daar klappen ze niet eens omdat je niet kunt klappen met een pilsje in de hand.. dus wordt er gejuiched haaha [Dit bericht is gewijzigd door collision-tammi op 05-01-2006 14:07] |
|
quote: Yeah, leve Zwolle! Zoepn en benties kiekn is het motto. Naja, misschien dat het nu wat meer hardcore volk trekt. Die zijn wat bewegelijker. Life doesn't get much better than this! |
|
en geen entree, dat is wel een goed iets |
|
quote: idd, popfront mag geen entree vragen. Mooi man betien speul'n zoep'n |
|
quote: Goede tip inderdaad, lauwe flesjes Zal er denk ik niet zijn |
|
quote: en af ent oe een knokpartijtje... ook een teken dat men het leuk vindt. |
|
quote: Nog nooit geen ruzie meegemaakt daar. Het is er te klein en te warm om te bewegen, laat staan matten Life doesn't get much better than this! |
|
Allang blij dat het geen zomer meer is, damn.. niet om uit te houden daar. Alle ramen en deuren dicht vanwege overlast voor de buren en een aircosysteem of weet ik wat dat is, dat niet echt goed werkt. |
|
organiseren die gasten vaker dergelijke feestjes? misschien iets om met mijn andere band ook te spelen |
|
Popfront heeft vaak bandjes staan, in allerlei stijlen. http://www.zwols-popfront.nl/ [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 05-01-2006 15:27] |
|
thnx, ik smeer morgen eerst de boeker een promo aan... hhehe |
|
quote: Jamaar jij bent er ook nooit als herrie en Ik er zijn. We gaan er weer voor POPFRONT VERBOD Woeiiii |
|
quote: Das angelofdeath vaak [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 05-01-2006 15:35] |
|
ah oke hehe |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |