![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Oeh, Pokémon Yellow heb ik ooit gehad, maar denk ik aan verkeerde mensen uitgeleend, ik heb interesse! ![]() Edit: Ik mail even! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 20-09-2006 23:29] ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Nintendo met pokemon stadium + controller+rumblepack....voor de liefhebber..oh ja het is wel zo N64 met Pikachu erop.. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Iets leuks te ruilen? Ik heb Extreme G 3, Burnout 3: Takedown, Splashdown 2: Rides gone Wild en Ratchet&Clank 3 nog wel liggen.. Maar verkopen vind ik dan weer zonde, dus liever ruilen ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: Zojuist verkocht voor 450 euro. Mag ik even om mijn eigen grapjes lachen? HAHAHAH!! ![]() |
|
quote: Tering, dat is wel ziekelijk. Oke, het mag. ![]() |
|
quote: ![]() Zo zag ik op speurders.nl een Philips VideoPac+ G7400. Voor 500 euro... ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 21-09-2006 21:01] ![]() |
|
quote: Ik heb nog wel DTM Race Driver 3 SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Dankjewel! De enveloppe kwam gisteren aan en hij ziet er echt uit als nieuw, netjes met een zakje om de cartridge en alles, heel mooi! ![]() Leuk om hem weer eens te spelen ook. ![]() Daarna heb ik meteen naar de Nintendo servicelijn gebeld, omdat ik een Gameboy Advance zonder achterklepje heb. Toen werd even de kleur van de Gameboy en mijn adres genoteerd en werd mij verteld dat ze het klepje op zouden sturen, zonder verdere kosten. Wel echt goede service, zeker als je nagaat dat er al verschillende nieuwe modellen zijn uitgebracht. Extra props voor Nintendo! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 29-09-2006 23:58] ![]() |
|
Hij ziet er niet alleen uit als nieuw, dat is hij ook. Veel plezier ermee. ![]() ![]() |
|
Haha, dat is natuurlijk helemaal goed! Dankjewel, dat gaat zeker lukken! ![]() ![]() |
|
Iemand een idee wat ik kan gaan vragen voor een. PS2 met 35 spellen + buzz controllers en spellen? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote:Inclusief Resident Evil? ![]() ![]() |
|
ja deel 4 SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Die had een maat van me ook en die vond ik heel gaaf. Verder heb ik er niet zoveel mee. ![]() |
|
quote: Pleur het in het weggeeftopic...Dan wil ik het wel op komen halen ![]() ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Ik zoek MarioKart Double Dash voor de Cube! Voor een net prijsje uiteraars ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Marktplaats staan er heel wat ![]() |
|
quote: Mjah, Marktplaats.... Liever rechtstreeks van een forum-iemand, werkt toch makkelijker! Enneuh, zoek ook Mario Power Tennis en F-Zero GX.. Gimmegimmegimme! ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Mario power tennis zoek ik ook ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
misschien al eens gepost, ben te lui om terug te lezen. ben al een tijdje opzek naar mortal kombat voor de super nintendo ![]() iemand? ![]() |
|
1,2,3 of 4 ? ![]() |
|
darn, geen idee... moest er laatst aan denken dat ik het vroeger veel speelde... iig met sub zero en die chick met zes armen..en sector.. en sindel.. en wolf ofzo? [Dit bericht is gewijzigd door BitchSlap op 04-04-2007 23:53] ![]() |
|
oh.. dat is 3 of 4 1 is maar met 8 char's ofzo..heb je niet veel aan ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |