![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
heb der iemand nog een ps2 te kauf ? ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
marktplaats? Je moeder. ![]() |
|
ik dacht ik probeer het eerst even hier, die paupers op marktplaats hebben me al teveel genaaid. ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
metalheads naai ik des te harder omdat ze geen gevoel voor markteconomie hebben ![]() Je moeder. ![]() |
|
precies de reden dat ik het hier vroeg... ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
goed punt ![]() Je moeder. ![]() |
|
hey kuthond, ik heb nog een ps2 liggen, aleen de connectie kabel is een beetje brak maar denk dat ik nog wel een andere heb, moet ik ff voor je kijken ![]() ![]() |
|
Mortal Kombat: Deadly Alliance voor de Gamecube, alsjullieblieft? ![]() ![]() |
|
Voor de 360. Fifa '07 Forza 2 Saints Row Def Jam: Icon (jaja) Crackdown En voor de voorloper. Morrowind: The Elder Scrolls III Driver: Parralel Lines XIII En misschien nog wel iets anders, mocht iemand iets specifieks zoeken. ![]() |
|
![]() |
|
Heb wat Wii spelletjes te koop: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MESELX:IT&item=140325489966 http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MESELX:IT&item=140325490325 http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MESELX:IT&item=140325490451 ![]() |
|
![]() |
|
Wii gezocht voor CHEAP! Moet Zelda uitspelen, gvd! Mijn Wii heeft een "artifact" waardoor het beeld hartstikke slecht is. Doordat ik een tweedehands model heb kan ik hem wel laten repareren, maar voor hetzelfde geld ook een nieuwe kopen. Wie wil er van z'n Wii af en woont er (bij voorkeur) in Groningen/noorden v Nederland? Ik bied niet meer dan 50-60 euro. Er hoeven dus geen controllers, sensorbalk, bekabeling, spellen etc. bij te zitten. (Mag wel, hoeft niet) Alleen de console dus! Wie o wie? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Retardo op 22-02-2012 13:15] ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Slegthyd op 17-03-2021 19:04] ![]() |
|
Ik bied een kratje bier en het adres van Ment0l. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Reinier wordt vanzelf opgeruimd door dichtslibbende aderen. Aan welk merk bier zat je te denken? ![]() ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Slegthyd op 17-03-2021 19:04] ![]() |
|
En als niemand hem wil, je hebt m'n adres. ![]() ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Heb je hem nog? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Nein, tijdje terug verkocht. Zal de post aanpassen. ![]() |
|
He kut. Nou ja, eigen schuld. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Voor rond de 300 is er toch wel een nieuwe switch op da internetz te vinden? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ja, maar die controller erbij is wel een must. Ik heb ooit in de usa de switch geprobeerd in een gamewinkel en meteen viel me op hoe ongelofelijk kut die standaard controllers zijn. Ik kijk nog maar even rond. Ik wilde eigenlijk een nieuwe game pc kopen, maar de fps'ers die ik speel werken ook nog prima op m'n huidige pc en om alleen een nieuwe pc te kopen voor de nieuwe doom, meh. De nieuwe generatie shooters trekt me toch niet zo. En zolang er geen half life 3 te bekennen valt... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Ethereal, jij had toch een tweedehands wii u gekocht? Waar dan? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |