|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Naar aanleiding van de Progpower show een keertje in Zwolle: Zaterdag 25 februari 2006 THE AURORA PROJECT avondvullend programma http://www.theauroraproject.com http://www.zwols-popfront.nl Deuren open: 20:00uur Aanvang: 21:00uur Toegang: GRATIS!!! [edit hoofdletters] [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 01-03-2006 14:10] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Niet zo flauw Roy: Vette band en lekker dichtbij en gratis.... Stomme gematigde boer "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
hehe nou vooruit, aanwezig... boerin iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Mm, best leuk om eens te gaan bekijken. Dat podium zal goed vol staan daar, hehe. |
|
Ah leuk, eerst Dismember en de dag erna popfront. |
|
hehe wordt weer een leuk weekend iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Tuul'k Hee Loekie en Witch, belang bij crashplek in het wonderschone Zwolle indien jullie gaan? |
|
vast wel... de weg naar hun eigen dorpje vinden ze toch niet meer terug iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Hahaha mooi man! Welke kant op? Ja hier links.. oh sorry! Eh wat sorry? Is niet de goede kant, ik weet het niet meer, ik ben het kwijt.. Oooooowwwww geweldig! |
|
Ja geweldig die terugreis (Sorry the witch ) iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:..met al hun tv's enzo hehe. En nu es een keer _echt_ -en Aurora Proj., kvond ze op PP erg saai.. benieuwd of dat nu anders is.. |
|
uit wie bestaat de consertcommissie eigenlijk bij zwols popfront? |
|
Ken het niet; nog maar ff kijken of ik naar het popfront ga of Atak; daar is metalbattle!!! |
|
quote: Uit MIJ HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Oh shit ja, dan heb ik de Friesche Metalbattle, dus niet aanwezig. |
|
quote:muhaha Mail nog gecheckt dan? |
|
O verdomd, zie nu in eens een mail van je ja... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Hehe |
|
quote: mmm, was toch niets voor je (proggy music eh) choose metal! www.noordkabaal.nl |
|
quote: jammer dat je als programmeur alleen je persoonlijke voorkeuren op het podium zet. |
|
quote: Hahahahahahahahahahahahahahaha. Hoe weet jij nou wat mijn persoonlijke voorkeur is? Omdat de bands die komen spelen toevallig niet jouw smaak zijn..? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
inderdaad... niet zo heel lang geleden (nou ja... toch al flink wat jaartjes terug) was popfront een obscure metaltent. gedurende de jaren is er steeds minder metal (dat schijnt zo besloten te zijn door o.a. bestuursleden)in popfront. het is al lang geleden dat - er voor mij - (over smaak valt niet te twisten) dat er een aansprekende brute deathmetalavond is geweest. maar die bands (op de terugkeer van oude bekende bands) zijn steeds vaker op1 hand te tellen. zoals ik al zei: over smaak valt niet te twisten, maar vind de programmering erg flets. |
|
a.s. zaterdag staan er gewoon weer 2 top metal bands in het popfront dude. |
|
Ja, daar is Emotie niks bij iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Dat is hier mooi het bewijs: persoonlijk ga ik veelal voor lompe deathmetal HAHAHAHAHAHA "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |