|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
*schop* Zaterdag! Bruce Banner |
|
Succes |
|
vanavond beuken Bruce Banner |
|
Zeg dat wel! Succes aan alle bands die deelnemen aan de battle |
|
Ik snap niet veel dus dit ook niet! Snap echter wel dat de winaar van de finale niet uit Groningen zal komen! Hoewel?? 1. Lahar 2. Elexorien 3+4 Tja, die andere 2. Spel vouten zijn cool! |
|
Sterkte, Lain c.s. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: als de jury wederom zo lukraak punten gaat toekennen, dan wellicht wel. Bruce Banner |
|
Sweet Lahar is vet |
|
quote:Wanneer niet? Dit is al de zoveelste keer dat de jury laat zien dat het bier gratis is en dat je ondertussen even een paar kruisjes op een formulier moet zetten en je hebt een gezellige avond gehad. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
+1 Bruce Banner |
|
Huilen om een uitslag is erg kinderachtig ... |
|
i knew it... als je er gisteren bijgeweest was, had je er over kunnen meepraten Bruce Banner |
|
Met het risico dat ik hap in jouw ogen; dit is al de (hoe vaak ben ik er nu al geweest? Keer of 7? Dan houd ik het op 7) 7e keer dat ik bij een voorronde was en het gewoon voor de mensen met wie ik sprak kristalhelder was wie de beste band was (en nee, de lui die ik daarover spreek geven een objectieve mening die niet getint wordt door voorkeur voor een genre) en dat één van de 2 bands waar we niet over praten als eerste wordt gekozen. Maar goed, dat zijn vrienden van me en geen deskundige jury die nóg langer in de metal zit dan de lui met wie ik praat. Die jury zit nóg vaker op concerten dan ik en vrienden. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:2 keer jurylid geweest Lain. Als je niet wint, was je gewoon niet goed genoeg, puur op basis van punten. Je moet niet alleen kijken naar publieksreactie, een stukje originaliteit en proffesionaliteit komt ook meekijken ... |
|
Ben benieuwd naar het juryrapport Bruce Banner |
|
Is overigens niet lullig richting Elex bedoelt (volgens mij redden jullie het ook zonder M, maar lees ook discussie bij FP berichten. Elke keer zelfde geneuzel. En denk maar zo, als je intekent dat je meedoet, ga je akkoord met de voorwaarde van jurering, net alsdat je je bij ZM aanmeldt dan moet je ook niet zeuren als je gemodereerd wordt, toch? |
|
appels en peren, Jan [edit: dat eerste, dat hoop ik ook ] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 26-02-2006 12:53] Bruce Banner |
|
Zoals verwacht is de beginnende band, de beste dus, tweede geworden en heeft de jury in Groningen weer uitstekend laten zien dat ze compleet geen verstand van muziek hebben. Ik weet nu al wie er volgend jaar wint. |
|
quote: "De cursus 'omgaan met teleurstellingen' gaat vanavond helaas niet door" |
|
quote:Was je erbij? Wat vond jij ervan dan? Zo nee, dan kop houden, ok? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Dronken, nauwelijks op je poten kunnen blijven staan en 63 in een dozijn doom is inderdaad erg proffesioneel en orgineel! Spel vouten zijn cool! |
|
quote: |
|
quote: Kijk, meelullen is makkelijk, smilies nóg makkelijker. By the way, verdere off-topic posts worden gemod. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 26-02-2006 14:46] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
mag lahar nu ook op noordschok spelen ? Want dan is de uitslag me wel duidelijk YES WEL deeeenk!! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |