|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Dismember (SWE) + Requiem (CH) + Debauchery (GER) + Infernal Poetry (IT) zaal open 19:30 aanvang 20:00 entree € 8.50 vvk € 7.50 |
|
[quote="Vonne"]Zondag a.s. speelt in Atak Enschede Dismember met maar liefst 4 voorprogramma's. Speciaal voor de echte metal liefhebber hebben we een bijzondere aanbieding. Ga naar deze link: http://atak.nl/dismember_korting.jpg Print die flyer uit en je kan voor 4 euro naar binnen in plaats van 8,50. De avond begint om 19.00 uur. Op de site van Atak kan je reserveren om zeker te zijn van een kaartje.[/quote] [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-02-2006 20:38] |
|
EHBO forum of stond het ook nog ergens anders? |
|
quote:Yvonne is de promo medewerker van ATAK, ook staat daar de Flyer gehost staat, denk ik dat het heel betrouwbaar is |
|
Slechte voorverkoop gehad dan? Mooie stunt verder. |
|
quote:Dat denk ik. Is al vaker gebeurd dat een zondag niet helemaal lekker loopt. Wel jammer want als dat te vaak gebeurt dan verdwijnen de metal avondjes |
|
quote: Op zich wel logisch nadat ze kort geleden speelden in Arnhem, vanavond in Rotterdam en morgen in Hoogeveen. |
|
als het allemaal doorgaat zijn we hier zondag bij! carcasstrid |
|
gaan er op Fire na geen zm-ers hier naar toe? pfff.. ben ik een keer een takke eind van huis.... carcasstrid |
|
quote: Ja Doomy en Karnivoor gaan erheen en Buried_Alive ook. Verder geen idee |
|
quote: jij ook!!!! carcasstrid |
|
quote: Mayo niet, Mayo is nog dood van Dismember op vrijdag. |
|
quote: pffff... das al 2 dagen geleden!! en ik moet dinsdag ook weer heerschen bij Cryptopsy etc! dussssssssss... carcasstrid |
|
quote: Hm ja en gister nog The Aurora Project gezien (heersch band).. maandag vroeg weer werken dus nehhh. Maar veel plezier he. |
|
thanks, gaat wel lukken.. we zijn met 4 randdebielen! carcasstrid |
|
quote: iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ik kan ook wel heen, ben vanavond toch weer in Enschede. Moet alleen even afwachten hoe laat ik morgen weer moet beginnen, kan nog steeds niet bij me rooster |
|
Ik ga wel heen, morgen pas om 11:15 beginnen en zo lang duurt het toch niet. |
|
was relaxed Je moeder. |
|
wederom een heerschend avondje!! was nog niet in de Atak geweest, maar supergezellig daar iig!! ik heb iig Buried Alive gesproken, en Karnivoor gespot volgens mij carcasstrid |
|
quote: en Marloes en Jeroen ook hee!! |
|
Was wel een geslaagde avond, veel bekenden gezien en goede bands. Heb Oscura gespot |
|
quote: is dat zo? nou bij deze dan: @Ratje: ik heb er zoveel gespot, maar marloes en jeroen zijn niet van zm carcasstrid |
|
quote: joh!! |
|
quote: ben je vrij? zoja.. dan bel ik je ff carcasstrid |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |