|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Bunkur - Bludgeon one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Uhm zijn wel andere topics hier over maar Mercyfull fate = hoogstemmig. King Diamond Manowar Twisted Sister Cinderella Tiger Tailz etc etc. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Esoteric - Awaiting My Death |
|
Power (met Alan Tecchio) |
|
quote: Darkthrone? |
|
Judas Priest - Painkiller is natuurlijk een inkoppertje; verder de snelle nummers van Lost Horizon en Sonata Arctica The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Sunn O))) - Bow 1 |
|
Nou lolbroeken. Wie gaat er nog een doom nummer suggereren? Check verder gewoon veel Mercyful Fate uit. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
|
|
He Chelman, ze zitten me toch geen onzin aan te smeren he? In elk geval bedankt voor serieuze reacties, ik kan morgen downloaden ergens, zal het eens gaan proberen. |
|
quote: En dan Mercyful Fate noemen. Barbaren! |
|
Als ik jouw was zal ik wat Angent Steel dingen downloaden, of als dat niet snel genoeg is... Dragonforce |
|
Toxik |
|
quote: sunn O))) is al genoemd Je moeder. |
|
quote: het oude materiaal van de band engelse "raven" is zeer geschikt voor you bijv. de cd "all for one" |
|
Vanize - Nighthunter!!!!! HUUUUUUUUUUNNNNNNNTTTTTEEEEEEEEEEEERRRRRRRRR |
|
Forbidden |
|
Oude Crimson Glory spelfout weggehaald... |
|
sanctuary - die for my sins van refuse denied In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: wel het oude werk. die latere cd's zijn zwaar kut. (jammer genoeg) |
|
hm misschien AFI ofzo.. punkrock/metaldingetjes ook.. hoge zang (maar geen metalzang) of Toy Dollz haha |
|
Hm...volgens mij word ik niet helemaal goed begrepen. Mensen hebben mij al dingen aangeraden als Dragonforce (mietjes-muziek to the bone als je't mij vraagt, zo'n zeikstem en keayboardjes trek ik echt niet) en mercyful fate (gewoon metallica met af en toe wat vocals van een gast die blijkbaar hard zit te hunkeren naar een geslachtsverandering). Ook rade iemand mij alles van Mötley Crue aan, maar dat lijkt toch allemaal van geen meter op Fast as a shark en Aces High etc? Is er echt niets wat er dichter bij komt? Thanx. |
|
Anvil Metal Church [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 18-01-2006 14:12] |
|
Saxon : Killing ground Helloween : Future world Skid Row : Slave to the grind Grim Reaper [Dit bericht is gewijzigd door madeline usher op 18-01-2006 14:31] Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Vicous Rumors [edit]De oude natuurljk, met Carl Albert [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 18-01-2006 14:29] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |