|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
*MEP* |
|
*KOPSTOOT* |
|
*trap tegen schenen* |
|
*trekt neushaartje uit* |
|
quote: cd \ del *.core KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Sterf |
|
|
|
Vette shit |
|
*schop* Volgende week vrijdag!!! Voor de mensen die nog twijfelen (... ) check hier een uitzending van Bruut! op 3voor12 landelijk: Bruut! stream In de playlist vrijwel ALLE bands die op Roestvrij spelen. Yeah! |
|
*sgopp!* |
|
En hup. Wat een mooie topictitel is het geworden. |
|
KANKER WAT LANG! goedzo! Suck my piss |
|
*schopppp* Caneyescrew heeft helaas moeten cancellen i.v.m. problemen met de drummer. When All Life Ends zal in hun plaats spelen, een waardige vervanger |
|
Present! |
|
|
|
*kick* Morgen dus!! |
|
Wat een k*ttijd om te beginnen om 19:30. De eerste band zal zeker gemist worden. Hoe laat moeten jullie eigenlijk? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
We moeten wel zo vroeg open gezien de hoeveelheid bands.. De 1e band begint trouwens om 20h30. Wij spelen om 22h30. |
|
Ow, dat moet wel te halen zijn, denk ik zo. Maar ik dacht gehoord te hebben dat jullie als laatste moesten spelen. Tot hoe laat duren die optredens dan? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Wij spelen als 5e of 6e dacht ik. Elke band heeft 30min incl. ombouwen De laatste band begint om 00h30. |
|
Soory Snaackmans..ik ben er wederom bij..kaartjes gewonnen enzo...ga nu met de auto kan ik eens tot het eind blijven...alleen no booze Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
LOL fuck, ben jij 1 van de win-aars? *past snel loterij aan* |
|
quote: Hehehehe zu laat... en bedankt he Jenje Als ik je in me leven nog een keer tegenkom krijg je wel een colaatje van me...hehehehehe [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 23-03-2006 21:51] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Dat moet ik wel redden voor ik chronisch instort Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |