|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Sinds wanneer neem jij daar geen genoegen meer mee? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Hey, ook ik verhoog mijn eisen wel eens ... |
|
Het is nu 2 cola geworden? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
+ een gevulde koek, natuurlijk. |
|
daarvan wordt je dik Fuck the world and fuck you |
|
Van neuken ook. Vrouwen dan. |
|
vrouwen. breek me de bek niet open. Fuck the world and fuck you |
|
*Schop* komen gasten!!!!!!!!!!!!!!!!!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ik ga komen en met grof geweld Snaack zijn T-shirts aan de man brengen. |
|
Ga je ze met grof geweld weggeven? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Thnx guys.....het heerschte wederom zwaar... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
En .. was het een beetje te pruimen daar? |
|
Ja zekers..leuke cdees ook gehad.. waren leuke bands...pas bij mindscan ging iedereen uit z`n dak...ff met rajacker de dansvloer vrij getrashed...redelijk veel alcohol in m`n aderen geperst. gezien,Jane doe, snaack, rajacker, iron maiden, gummybeer. Het was lekker druk vanaf de 2de band,zeer geslaagd Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Eigenlijk zeggen al die bandjes me niet zoveel behalve mindscan |
|
Was vet! En mindscan heerschte het hardst! |
|
Zo! Dat waren de 3 drukste dagen uit mijn leven tot nu toe, denk ik, hahahaha Maar, godverdomme, ik moet zeggen dat het gister allemaal boven verwachting gelopen is! Zaal was goed gevuld, mensen stonden bij de bands ipv aan de bar, change-overs gingen soepel, zaalgeluid was vet, echt een supertoffe dag + avond gehad!!! Iedereen die er was: bedankt voor het bouwen van een feestje!! Dit krijgt zeker een vervolg! |
|
Vikingblöd, Rajackar en Iron Maiden bedankt voor de support! Twas echt een bruut feest [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 26-03-2006 14:45] Don't blush when I rip you open |
|
quote: Ik ben er nog brak van..hehehehehehe Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: En wij heerschte de vloer. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:Moet je maar niet zo hard heerschen! Don't blush when I rip you open |
|
Het was echt tof! We horen nog wel wanneer we het nog een keer overdoen Snaack & JaneDoe bedankt voor het gave optreden. Ik hoor nog wel wanneer de cd van Mindscan uit is he. Gezien: Snaack in een sexy SM-pakje, JaneDoe, Rajackar, Gummiebeer en Vikingblöd. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote:Jij bedankt Iron Maiden! Ik vond het heel erg leuk dat je er was! [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 26-03-2006 14:46] Don't blush when I rip you open |
|
|
|
quote:Dat heet geen recensie maar promopraatje |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |