![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Sinds wanneer neem jij daar geen genoegen meer mee? ![]() Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
|
Hey, ook ik verhoog mijn eisen wel eens ... ![]() |
|
Het is nu 2 cola geworden? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
|
+ een gevulde koek, natuurlijk. ![]() |
|
daarvan wordt je dik ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Van neuken ook. Vrouwen dan. ![]() |
|
vrouwen. breek me de bek niet open. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
*Schop* komen gasten!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Ik ga komen en met grof geweld Snaack zijn T-shirts aan de man brengen. ![]() ![]() |
|
Ga je ze met grof geweld weggeven? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
|
Thnx guys.....het heerschte wederom zwaar... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
En .. was het een beetje te pruimen daar? ![]() |
|
Ja zekers..leuke cdees ook gehad.. waren leuke bands...pas bij mindscan ging iedereen uit z`n dak...ff met rajacker de dansvloer vrij getrashed...redelijk veel alcohol in m`n aderen geperst. gezien,Jane doe, snaack, rajacker, iron maiden, gummybeer. Het was lekker druk vanaf de 2de band,zeer geslaagd ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Eigenlijk zeggen al die bandjes me niet zoveel behalve mindscan ![]() ![]() |
|
Was vet! En mindscan heerschte het hardst! ![]() ![]() |
|
Zo! Dat waren de 3 drukste dagen uit mijn leven tot nu toe, denk ik, hahahaha ![]() Maar, godverdomme, ik moet zeggen dat het gister allemaal boven verwachting gelopen is! ![]() Zaal was goed gevuld, mensen stonden bij de bands ipv aan de bar, change-overs gingen soepel, zaalgeluid was vet, echt een supertoffe dag + avond gehad!!! Iedereen die er was: bedankt voor het bouwen van een feestje!! Dit krijgt zeker een vervolg! ![]() ![]() |
|
Vikingblöd, Rajackar en Iron Maiden bedankt voor de support! ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 26-03-2006 14:45] Don't blush when I rip you open ![]() |
|
quote: Ik ben er nog brak van..hehehehehehe ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: En wij heerschte de vloer. ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote:Moet je maar niet zo hard heerschen! ![]() Don't blush when I rip you open ![]() |
|
Het was echt tof! We horen nog wel wanneer we het nog een keer overdoen ![]() ![]() Ik hoor nog wel wanneer de cd van Mindscan uit is he. Gezien: Snaack in een sexy SM-pakje, JaneDoe, Rajackar, Gummiebeer en Vikingblöd. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
|
quote:Jij bedankt Iron Maiden! Ik vond het heel erg leuk dat je er was! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 26-03-2006 14:46] Don't blush when I rip you open ![]() |
|
![]() |
|
quote:Dat heet geen recensie maar promopraatje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |