|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
hehe.. jij bent gewoon blond. dat is het carcasstrid |
|
van het ene blondje tegen het andere.. ik wou dat ik slim genoeg was om het allemaal te begrijpen.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
ssssttttt!!!! ontopic: denkt er nog over na! carcasstrid |
|
ook weer ontopic: zou niet te lang wachten, voorverkoop loopt als een trein als ik het zo hoor. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
oja.. nu ook nog lopen haasten zeker? carcasstrid |
|
quote:IK heb geen haast.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
ik ook niet carcasstrid |
|
Kaartjes vor 013 en Hof Ter Loo zijn binne! |
|
Mijn kaartje ligt ook al klaar. |
|
Kaartje vandaag bij de post www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Hoop dat het druk wordt dan krijgen we een vette moshpit! tot nu toe al behoorlijk wat mensen die gaan zo om mij heen....ben benieuwd vorige keer stond ANTHRAX in een nog niet half gevuld Nighttown. |
|
Onbegrijpelijk dat er niet wat meer interesse is..... |
|
Waarschijnlijk wel op de Volbeat Afterparty present! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Ook present Kan de topictitel niet in 14 april veranderd worden? Niet dat ik Textures de dag ervoor geen volle bak gun hoor.. |
|
mhh, kan niet, dag erna moet k vroeg op om op tour te gaan wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik ga zo vaak mogelijk deze europese tour! |
|
quote: Ja ik ook!!! :D Volbeat heerscht |
|
present! |
|
Ook present! En Powervice ook |
|
Ook hierbij waarschijnlijk present.. morgen al www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Zoooo dat was een gezellig feestje! Anthrax was goed op dreef, en Belladonna maakte een grote indruk op mij als frontman. Zijn stem opzich zal wel niet zo goed zijn als vroeger, maar ik kan het toch niet vergelijken omdat dit m'n 1ste Anthrax show was. En ja Scott is gewoon een fokking held. Beyond Fear was trouwens niet echt indrukwekkend, maar lag denk ik ook aan het publiek. |
|
quote:Nee hoor, dat lag aan de band zelf. Powervice speelde ze compleet de zaal uit en enkel Ripper Owens legde een beetje niveau in de waagschaal. Over Anthrax hoef ik het niet te hebben lijkt me. Goddomme wat een vette show toch weer Volbeat op de afterparty was ook zeer geslaagd. [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 15-04-2006 3:26] |
|
quote: ACh leg de "ALive 2" DVD van vorig jaar en de NFV-video uit 1987 maar eens naast elkaar dan zul je horen dat Belladonna vandaag de dag misschien nog wel beter zingt dan destijds. Hij is wel iets minder energiek egworden maar hij is nog steeds erg actief en heeft en zeer goede stage presence! anyway het was erg vet! welkom terug THRAX! |
|
Powervice knalde er al meteen goed in, wat een ruige band Die tweede band viel zwaar tegen, wat een vermoeiende zooi. ANTHRAX!!!!!!!!!!!!!!!! HEILIG!!!!!!!!! Wat een brilliant optreden, ook al heb ik het einde gemist omdat we de trein moetsen halen. Maar GVD, wat een setlist Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |