|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat een geweldige show weer! Stond gewoon als een huis, petje af voor de energie van die gasten. En Scott blijft inderdaad de held Powervice vond ik wel aardig, Beyond Fear ronduit saai. [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 15-04-2006 14:04] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
heeft anthrax nog nieuwe nummers gespeeld?? |
|
Nee, geen nummers uit de Bush-periode. Enkel ouwe meuk. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Dat Maidenvice speelde de Ripper met zijn bandje inderdaad helemaal weg. En van alle Anthrax concerten die ik gezien heb vond ik dit toch wel de beste. |
|
|
|
wat een enorm vette show was dat zeg!! kben normaal meer into gore en death enzo,maar wat een enorm vette show!! powervice was ook erg geslaagd,beyond fear mag weer naar huis,wat een knudde-bandje! lekkere oude krakers van the thrax! zeker weer gauw voor herhaling vatbaar! [Dit bericht is gewijzigd door cranial op 16-04-2006 10:33] Expired,Erased and Forgotten |
|
Verslag vandaag (hoop ik) on-line . De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. |
|
pix uit Antwerpen online @ www.musketeerofdeath.nl |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |