|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
The Lucifer Principle is vanaf heden bereikbaar via http://www.theluciferprinciple.nl de "oude" url (www.tlp-pla.net) blijft tot september te gebruiken |
|
de nieuwe is vorige week via snailmail gestuurd! |
|
Ik heb the lucifer priciple in apeldoorn gezien eind december, heb me toen best vermaakt. Lekkere groovende death metal, met een zeer enthousiaste frontman en dus een goede presentatie. Ik stond alleen wél lang te wachten op een up-tempo, dat vond ik het enige minpunt. Verder prima bandje. Zie jullie wel weer op Fuck the commerce. ik, als trouwe nederlander zal jullie daar wel komen steunen Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
zo, even nieuw leven inblazen...... Het licht ontvlambare vijftal dat verantwoordelijk is voor twee zeer goed ontvangen demo's (Burn en Flamethrower) , werkt momenteel hard om een negental tracks ingeblikt te krijgen. Naast zes gloednieuwe nummers zal het debuut, die onder de noemer Pitch Black Dawn zal verschijnen, een drietal heropgenomen demotracks bevatten. Enkele nieuwe titels die je op Pitch Black Dawn zult terug vinden zijn: Into Decay, Soul Saviour Throat Cut, Feeding The Land Of The Dead en There Will Be Blood. De stijl van beide demo's is nog verder uitgediept en bevat meer variatie zonder aan kracht in te boeten. Pitch Black Dawn zal in de loop van dit jaar verschijnen. [Dit bericht is gewijzigd door earik mortem op 30-03-2007 8:13] |
|
check link: http://www.theluciferprinciple.nl/media/video/teaser2.wmv muziek onder filmpje is NIET gemixt en zal op Pitch Black Dawn als "Soul Saviour Throat Cut"terug te vinden zijn.... |
|
Hey cool, ben benieuwd gast iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Gruwelijk! Ik wil meer horen!! check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
PS: DIT is dus deathmetal RIDM ... |
|
Gave band dit |
|
Klinkt nu al erg gaaf Earik Mortem. Vette poep!! |
|
Extreem gave mix tussen Obituary, met de deur open schijten, gepruttel van het koffieapparaat en het gekanker van de buren. Volledig oninteressant en irrelevant dus. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Da's dan weer niet aardig hè, zakkenroller? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: haha zo kun je het noemen.... |
|
zo, op naar de finale van de metal battle op 19 mei in ATAK! voor de lokale tlp-liefhebber (omgeving a'doorn) gaat er een bus van a'doorn naar de atak, meer info op www.theluciferprinciple.nl of om je direct op te geven: http://tlp.hyperboards.com/index.php?action=view_topic&topic_id=260&latest=1 mail via de site kan/mag natuurlijk ook! info[AT]theluciferprinciple[DOT]nl [Dit bericht is gewijzigd door earik mortem op 14-04-2007 12:56] |
|
quote: Succes lui |
|
quote: Mooi gebracht, hoewel ik TLP juist erg gaaf vind. lampje |
|
|
|
quote: +1 Leuke live band ook. |
|
quote: yeps, partybandje |
|
quote: als je hier obituary in denkt te horen moet je echt naar de dokter, en nu niet vragen waarvoor want alles wat die dokter met je uit zal halen is meegenomen voor je.... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Je moeder. |
|
Nieuwe TLP tune ge-uped dwz, de laatste 2.22 min. van het nog niet gemasterde (en low-res gesamplede) Into Decay sjek www.myspace.com/tlpmetal enjoy!!!! [Dit bericht is gewijzigd door earik mortem op 23-05-2007 18:39] |
|
|
|
The Lucifer Principle tekent bij Apache Production. Het Apeldoorns deathmetal gezelschap The Lucifer Principle heeft een deal getekend met het Belgische Apache Productions (oa Sons Of Jonathas, Spoil Engine, Southern Voodoo). Na twee zeer succesvolle demoreleases (“Burn!” en “Flamethrower”) verschijnt na de zomer het debuut album van TLP. “Pitch Black Dawn” zal op 5 oktober door Apache als deluxe digipack worden uitgebracht. De mastering van het album is in handen van Jochem Jacobs (Textures). “Pitch Black Dawn” zal naast Europa ook in de Verenigde Staten uitgebracht worden. |
|
quote: Gefeliciteerd jongens!!! Mooi! Kun je ook eens reageren op de mailtjes die onze gitarist stuurd?? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |