|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
release date zal 15 mei worden |
|
Oh yeah! |
|
quote: ?? |
|
|
|
Leuke package, hier ga ik in ieder geval 1 show van meepakken. Rocktemple of Uden denk ik, misschien wel beide. |
|
Hè, wat jammer dat Why She Kills er niet bij is. Denk dat ik in het Ukkien wel aanwezig ben. (Onder voorbehoud). Boeiender |
|
Aanwezig in Rijssen ! Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Eerste track van ons nieuwe album, "Welcome To Bloodshed", te downloaden van onze myspace! http://www.myspace.com/tlpmetal cheers! ideetje van de hoes: [Dit bericht is gewijzigd door earik mortem op 10-04-2009 11:51] |
|
Niet slecht, niet slecht. Beetje teleurgesteld wel, vooral het refrein vind ik dom. [Dit bericht is gewijzigd door frontpage op 10-04-2009 14:52] |
|
quote: oké, oké, er staat er nog één op, enjoy Graveyard Ave! |
|
Beter dan Born in bloodshed, maar ik mis nog een beetje de catchy elementen en ook de groove is minder aanwezig. Misschien moet het gewoon nog even wennen Tot op bomfest iniedergeval [Dit bericht is gewijzigd door frontpage op 10-04-2009 16:41] |
|
quote: 't is nog vers en fris (als dat al kan bij ons....), maar 100% TLP.;-) |
|
|
|
Ziet er goed uit ! Dat melodische stukje doet trouwens behoorlijk zweeds aan, komt wel onverwacht. Gaaf ! Alleen die lelijke gozer die door dat bos loopt ?!?!? lampje |
|
|
|
quote: Netjes !!! Ik wist niet dat Arno into filmen was. |
|
quote: Zouden er al filmpjes van Hannelore rouleren? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ah ja, TLP. ze waren nog live te zien @ Hedon in Zwolle. helaas kon ik er niet naar toe. My heart would feel to be a crime, unless it trembled with the strings. |
|
ik vind die drummer echt een poppetje |
|
16 mei wordt "Fueled by Jägermeister", meer details volgen;-) en idd Mikhail is een matroska |
|
quote: |
|
Heb jullie gezien inde rots in Antwerpen. Jullie waren echt zo goed :D |
|
quote: Nou heb ik vernomen dat die drummer jou ook al zo'n poppetje vindt. Daar komen barbies van ... |
|
|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |