|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
nou? |
|
Nog even bedenktijd nodig..... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
waarom niet, iedereen lijkt wel genoeg gestemd te hebben... Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit! |
|
als we in dezelfde lijn willen blijven als de huidige poll: 'beste grunts'? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
How about welk festival belooft het tofst te worden? of zoiets |
|
Beste grunt is best een goed idee... of wellicht beste album van 2000 ofzo... |
|
Hmm beste grunts vind ik wel een goeie ja, ene, beste album van 2000 is het een beetje laat voor denk ik... Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Ok ... leuke ideeen ... kunnen jullie dan ook even de pollitems zelf aangeven? (Dus waar je uit moet kiezen) |
|
Wel euhm...neme nu even als voorbeeld...beste mannelijke vocals ofzoiets: Kan je bijboorbeeld kiezen uit: 1) Peter Steele -Type O Negative 2) Vincent Cavanagh -Anathema 3) Tijs Vanneste -Oceans Of Sadness 4) ja, vul nu maar zelf verder aan, ik wete niks meer... |
|
dit doet mij denken aan een poll 'mooiste metalman I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Neeeh, da's helemaal niet waar!!!! Maar nu we het er toch over hebben, is dat geen leuk ideetje eigenlijk??? |
|
quote:mij lijkt het wel wat I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Mij ook. Moeten we die ook zelf opstellen...best wel zeker... |
|
quote:reken daar maar op ja....maar dat kunnen wij! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Okay, wie moet er volgens jou al zekerrrr in komen??? |
|
quote:Peter Steele I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
De toetsenist van Moonspell |
|
quote:Ja die ook.....die heet Pedro Paixao I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Ik wist niet dat je zijn naam wist, we hebben het nl. al jaren over die lekkere toetsenist van Moonspell. |
|
[nogal off topic] ik heb een moonspell-cd (en het hoesje)bij me.....vandaar [/nogal off topic] I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
[nog meer off topic] we hebben 2 nieuwe leden bij ons commitee! [nog meer off topic]. |
|
quote:reden om een nieuw topic te openen! voor dit topic: de zanger van Anathema..... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Of ons commitee als topic! |
|
quote:Done I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Maar nog even over de nieuwe poll....?? We hebben al: 1) Pedro Paxaio (zo geschreven?) van Moonspell 2) Peter Steele dus 3) Ik vind in ieder geval dat Shaun Steels ook mag meedoen... (exdrummer van Anathema, huidige drummer van My Dying Bride) En verder? Hoeveel opties moeten we eigenlijk hebben...? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |