|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
stuk of 5-8 is denk ik wel genoeg I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote:vergeet die naam ook steeds.....die is nl niet belangrijk ehm.....ik weet nu ff niemand, maar misschien iemand anders? I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Ik vind de gitarist van Nevermore (die blonde met die krullen) ook wel een lekker ding. Geen flauw idee hoe hij heet, dat zoek ik vanavond wel even uit... No regrets and no remorse... |
|
Ik ben bang dat ik plaatjes bij de poll moet zetten ... (Die gasten kent toch geen mens) |
|
Jaaaaaaaaaaah, plaatjes, dan wordt het helemaal leuk!! |
|
Huh het ging toch om de vocals en niet om de 'looks'?!? Hmm anders zal ik mijn vrouwelijk kant moeten inschakelen Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
oh....ehm...ging het om de vocals I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Oh... dat had ik ook niet gesnapt No regrets and no remorse... |
|
Hiermee leveren de dames toch weer het bewijs dat ze in eerste instantie NIET voor de muziek gaan...... En qua vocalen: Waarom heb ik nog steeds geen namen als Bruce Dickinson, King Diamond, Ronnie James Dio, James LaBrie en Fabio Spagetti (ofzoiets, die kerel van Rhapsody en Labyrinth in elk geval) gehoord?? |
|
Fabio Lione heet deze beste meneer. Van Rhapsody krijg ik een "kromme tenen-gevoel" van. James Labrie is inderdaad een geweldige zanger. Bij Bruce Dickinson krijg ik nostalgische gevoelens, idem voor Ronnie James Dio. Vind jij dat King Diamond kan zingen ? Overigens is het ons dames hiermee wel weer duidelijk geworden dat jij er niets van hebt gesnapt... Snappez vous ? [Dit bericht is gewijzigd door Amarantha op 10-04-2001 1:00] No regrets and no remorse... |
|
quote:Inderdaad, ik wil wel wat topics gaan noemen waarin jullie het hebben over het decollettee van onder anderen sharon en vibeke.....en als wij zoiets doen houden we ineens niet meer van de muziek? doe ff normaal! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Misschien is het handig om bij de poll te vermelden in welke band ze spelen en welk instrument ze spelen of dat ze de vocals doen of zo? Denk dat op die manier iedereen wel de mannennamen kan plaatsen (iedereen met een beetje metalkennis iig.. ik dus niet ) |
|
Aaarrggghhh ... die james labrie kan dus echt niet zingen ... daar krijg ik pas een kromme tenen gevoel bij. (moet je ze eens live horen ... brrr) |
|
quote: Jip, dat zou inderdaad handig zijn voor wie geen expert ter zake is... |
|
Misschien wat minder bekend maareuh wat dachten jullie van: - Mikael (Opeth) - Hansi (Blind Guardian) Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Mooi! dan blijft mijn vrouwelike kant gewoon zoals anders flink weggestopt. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Well...waar blijft die nieuwe poll?? Niet dat ik iemand onder druk wil zetten ofzo hoor, helemaaaaaaaaaaaaaaal niet... |
|
quote: Is hij al klaar dan ?? |
|
Ja toch... of moet ik ook nog plaatjes doormailen? |
|
Snif...ik vond ons poll idee toch leuker... |
|
quote:mannen..... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Bij een poll moet wel iedereen een beetje kunnen praten over het onderwerp. Dus als als jullie nou een beter idee hebben dan kan ik die vast klaar zetten voor de volgende keer. |
|
Iedereen weet toch wat clean vocals zijn??? |
|
wacht dacht je van de mooiste gitaar?? Die van mij if die van iemand anders |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |