IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Ideeen voor nieuwe poll ? Volgende pagina
Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 06-04-2001 18:06 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

nou?


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 06-04-2001 19:14 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Nog even bedenktijd nodig.....


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Emperor
wroah!
Usericon van Emperor
Posted 06-04-2001 19:23 by Emperor Wijzig reactieProfiel van EmperorQuote dit bericht

waarom niet, iedereen lijkt wel genoeg gestemd te hebben...


Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit!


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 06-04-2001 19:33 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

als we in dezelfde lijn willen blijven als de huidige poll: 'beste grunts'?


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Blubber
Usericon van Blubber
Posted 06-04-2001 21:10 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2001 19:33 schreef Lord Morgoth het volgende:
als we in dezelfde lijn willen blijven als de huidige poll: 'beste grunts'?


Daar ben ik wel voor, je hoeft alleen die gitarist van WT er niet in te zetten, of wil je een Poll, "Slechste Grunt..."

Dan weet ik wel wie nummer 1 wordt.


Marty
Usericon van Marty
Posted 07-04-2001 1:08 by Marty Wijzig reactieProfiel van MartyQuote dit bericht

How about welk festival belooft het tofst te worden? of zoiets



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-04-2001 16:03 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Beste grunt is best een goed idee... of wellicht beste album van 2000 ofzo...



HagratH
Usericon van HagratH
Posted 08-04-2001 23:32 by HagratH Wijzig reactieProfiel van HagratHQuote dit berichthttp://hagrath.cu2.nl

Hmm beste grunts vind ik wel een goeie ja, ene, beste album van 2000 is het een beetje laat voor denk ik...


Please give blood. Vampires are an endangered species!


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 09-04-2001 11:34 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Ok ... leuke ideeen ... kunnen jullie dan ook even de pollitems zelf aangeven? (Dus waar je uit moet kiezen)


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 09-04-2001 12:12 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Wel euhm...neme nu even als voorbeeld...beste mannelijke vocals ofzoiets:
Kan je bijboorbeeld kiezen uit:
1) Peter Steele -Type O Negative
2) Vincent Cavanagh -Anathema
3) Tijs Vanneste -Oceans Of Sadness
4) ja, vul nu maar zelf verder aan, ik wete niks meer...



suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 09-04-2001 12:23 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

dit doet mij denken aan een poll 'mooiste metalman


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 09-04-2001 13:16 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Neeeh, da's helemaal niet waar!!!! Maar nu we het er toch over hebben, is dat geen leuk ideetje eigenlijk???


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 09-04-2001 13:21 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2001 13:16 schreef Asherah het volgende:
Neeeh, da's helemaal niet waar!!!! Maar nu we het er toch over hebben, is dat geen leuk ideetje eigenlijk???
mij lijkt het wel wat


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 09-04-2001 13:24 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Mij ook. Moeten we die ook zelf opstellen...best wel zeker...


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 09-04-2001 13:28 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2001 13:24 schreef Asherah het volgende:
Mij ook. Moeten we die ook zelf opstellen...best wel zeker...
reken daar maar op ja....maar dat kunnen wij!


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 09-04-2001 13:39 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Okay, wie moet er volgens jou al zekerrrr in komen???


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 09-04-2001 13:45 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2001 13:39 schreef Asherah het volgende:
Okay, wie moet er volgens jou al zekerrrr in komen???
Peter Steele


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


amy
in tragedies we play.......
Usericon van amy
Posted 09-04-2001 13:57 by amy Wijzig reactieProfiel van amyQuote dit bericht

De toetsenist van Moonspell


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 09-04-2001 14:00 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2001 13:57 schreef amy het volgende:
De toetsenist van Moonspell
Ja die ook.....die heet Pedro Paixao


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


amy
in tragedies we play.......
Usericon van amy
Posted 09-04-2001 14:02 by amy Wijzig reactieProfiel van amyQuote dit bericht

Ik wist niet dat je zijn naam wist, we hebben het nl. al jaren over die lekkere toetsenist van Moonspell.


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 09-04-2001 14:14 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

[nogal off topic] ik heb een moonspell-cd (en het hoesje)bij me.....vandaar [/nogal off topic]


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


amy
in tragedies we play.......
Usericon van amy
Posted 09-04-2001 14:19 by amy Wijzig reactieProfiel van amyQuote dit bericht

[nog meer off topic] we hebben 2 nieuwe leden bij ons commitee! [nog meer off topic].


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 09-04-2001 14:24 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2001 14:19 schreef amy het volgende:
[nog meer off topic] we hebben 2 nieuwe leden bij ons commitee! [nog meer off topic].
reden om een nieuw topic te openen! voor dit topic: de zanger van Anathema.....


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


amy
in tragedies we play.......
Usericon van amy
Posted 09-04-2001 14:25 by amy Wijzig reactieProfiel van amyQuote dit bericht

Of ons commitee als topic!


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 09-04-2001 14:28 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2001 14:25 schreef amy het volgende:
Of ons commitee als topic!
Done


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 09-04-2001 14:35 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Maar nog even over de nieuwe poll....??
We hebben al:
1) Pedro Paxaio (zo geschreven?) van Moonspell
2) Peter Steele dus
3) Ik vind in ieder geval dat Shaun Steels ook mag meedoen... (exdrummer van Anathema, huidige drummer van My Dying Bride)
En verder? Hoeveel opties moeten we eigenlijk hebben...?


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen