|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Er zijn gelukkig mensen die het wél begrijpen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: hehe eigenlijk begreep ik je wel hoor maar het ging mij iets te ver om zo'n James Blunt [*tenenkrom* aargh!] te vergelijken met zo'n fantastische zanger als Daniel Gildenlow OT: Mag Tim Christensen ook de benoeming singer/songwriter hebben? Dan draag ik die ook aan. Timmeke rules "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: EEEEEEEEEEEEEEEEEENS!!!!!!!!!!! heb je trouwens die cd nog kunnen krijgen? "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: And the magic word is: Timmeke haha had het kunnen weten dat jij daar meteen op zou reageren quote: ehm.... nee... te traag achteraan gegaan hehe. Komt nog wel goed, uiteindelijk. Blijf gewoon rondkijken "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: toen ik jou naam bij dit topic zag wist ik al meteen over wie je t had quote: theo heeft m niet meer ofzo? kan ik me moeilijk voorstellen als je wil kan ik t wel ff voor je regelen hoor... 1 smsje en tis geregeld "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: hihihi wat kennen we elkaar wat dat betreft dan goed hè? quote: Woei! Dat zou lief zijn maar op het moment gaat het al te hard met mijn geld Zal ik volgende maand bij nieuw salaris even tegen je gillen? Thaaanks! "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: quote: is goed, laat m maar wat weten als je m wil hebben. moet je me tegen die tijd je adres maar ff mailen, dan laat ik m gewoon meteen naar je toe sturen "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Cool, lief! "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote:Geef ik je helemaal gelijk in.. maar dat wist je ook al wel dan www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
voor de liefhebber; Andrew Bird + support; Do 04-05 Doornroosje/Nijmegen Aanvang: 21.00 Entree: € 10 |
|
audio; http://ekonomiskmgmt.com/audio/andrew_bird/Nervous_Tic.mp3 live; http://www.andrewbird.fabchannel.com/ |
|
ik vind Antony & The Johnsons erg fijn. Op "I am a bird now" staat een nr. (what can I do?) waarop Rufus Wrainwright zingt. Gave stem. Kent een van jullie dit, en zo ja, hoe vinden jullie zijn solowerk? Damien Rice maakte een erg mooie cd --> "O". |
|
quote: Antony is gaaf!! Roosje heeft hem nog in Lux geboekt. Was toen tevens stagemanager, aparte vent, heel groot met een hele zware stem.....ik vind zijn zangstem geweldig, maar daar denken veel mensen anders over. Rufus Wainwright kan mij minder bekoren, alhoewel hij een goeie componist is zijn de nummers ietwat langdradig. Dit samen met zijn latente hautaine gay attitude.....brrr |
|
Heeft Antony dan geen gay attitude? Overigens zijn artiesten als Backworld, Death In June, Of The Wand And The Moon, Forseti ook wel singer / songwriters, maar lichtelijk afwijkend :D |
|
quote: Antony is een halve travo, behoorlijk gaye attitude, maar wel okay hoor! |
|
Tori Amos! Oftewel de vrouw die samen met Opeth, Porcupine Tree en Meshuggah de basis voor mijn liefde voor muziek zo'n beetje heeft weten te vormen. Het gekke is dat ik d'r niet eens zo'n geweldige pianiste vind, maar als componiste en muzikante bewonder ik d'r enorm. Ze weet me regelmatig zo ongelooflijk te ontroeren........ Sarah McLachlan weet ik trouwens ook wel heel aardig te waarderen (verdomd goeie band heeft die trouwens achter d'r staan, ik heb een live dvd'tje van d'r, erg lekker zo af en toe voor het slapen gaan) So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Only Tom Waits is real!!! Van begin tot eind is zijn muziek geniaal, al is dat laatste album wel wat minder dan de rest. En Leonard Cohen is natuurlijk ook erg goed, voornamelijk op de eerste 4 albums, zodra ie disco-jood wordt is t niet echt meer aan mij besteed. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
laatste tijd luister ik erg veer naar het reppertoire van David Sylvian, jason molina en Wil Oldham. Mijn favorieten platen in het genre zijn dan ook: Songs: Ohia - The Lioness (van jason Molina) Bonnie 'prince' Billy - I See A Darkness (van Will Oldham) David Sylvian - Secrets of the Beehive 3 platen die hoog in mijn non-metal top10 staan. Stuk voor stuk prachtige werken |
|
quote: Yeeeaaah. |
|
The band subsequently broke up and ChesnuTT released a double LP in 2002 entitled The Headphone Masterpiece, which was recorded on a 4-track cassette recorder in his bedroom recording studio, which he calls "The Sonic Promiseland". Die plaat heerscht. http://en.wikipedia.org/wiki/Cody_ChesnuTT edit; quote: [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 09-04-2007 16:35] Suck my piss |
|
Ik haat Friend requests van bands en artiesten op Myspace maar voor deze kerel maak ik een uitzondering: Andrew Sloman Mooi hoor |
|
quote: Dat heb ik met Clare McGuire: http://www.myspace.com/claremaguire En verder zijn goed Jarboe, Tom Waits inderdeed, Diamanda Galas, Leonard Cohen inderdeed en, vreemd genoeg, Suzanne Vega. Van die laatste kocht ik ook mijn allereerste cd ooit op 14-jarige leeftijd. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik trek Owen (Gast uit American Footbal, Owls ect) supergoed. Verder luister ik wel eens naar Simone White, City And Colour (vet kut dat het een hype is, maarja wat wil je als je de frontman van Alexisonfire bent). Goede muziek voor in de trein. |
|
Nick Drake, Brendan Perry, Tim Buckley enz.. stuk voor stuk gaaf en geniaal. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |