|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Laatste tijd nogal in de ban van Regina Spektor. Prachtig stemmetje, geweldige nummers, en een mooie vrouw, dat ook. "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Nog geen Iron & Wine genoemd hier zie ik! |
|
Of Emiliana Torrini Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ontdekking voor mij vrij recent: Keren Ann, gedeeltelijk Nederlands, gedeeltelijk Israelisch. "Not Going Anywhere" is echt fantastisch Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Bat For Lashes en Kaki King doen het goed hier En Tori Amos natuurlijk. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Leviathan is wel relaxed. |
|
quote: amen ik ben echt gek op dat nummer "Eet" "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Euh, dit vind ik een paar fijne artiesten: Iron & Wine, Sufjan Stevens, Antony & The Johnsons, Bon Iver, Ryan Adams, Scott Matthew En John Frusciante, de gitarist van The Red Hot Chili Peppers, heeft een paar vette dingen! |
|
quote: Laughing With, Folding Chair en Dance Anthem of the 80's zijn ook top. En Scott Matthew is idd ook erg gaaf "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Vanavond heb ik een mooie ontdekking gedaan! Patrick Watson. Ik zapte toevallig langs zijn show op de wdr. Wat een genialiteit dit. Een soort psychedelic post poprock met een hoop elementen van de klassieke muziek erin. Er worden de meest uiteenlopende instrumenten gebruikt tijdens deze show, potten, plastic speelgoed megafoons, een strijk orkest, een houten xylofoon, fluitjes en natuurlijk ook de gitaar, bas en drums. Net werd er zelfs een ballon opgeblazen en losgelaten als geluidseffect. Ik ga weer even verder genieten! |
|
Patrick Watson is zeker leuk ja. Ik ben de laatste tijd erg weg van Imaad Wasif Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Mijn zus heeft nu haar eerste officiele single uitgebracht, en is daarmee vandaag op de vlaamse radio 1 geweest met een heeeel kort interview. Ik ben echt way trots Op onderstaande link en dan Net Gemist, dan programma Allez Allez en dan minuut 44 http://internetradio.vrt.be/radiospeler/v2_prod/wmp.html?qsbrand=11 Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Misschien wat laat, maar 28 december is Vic Chessnut overleden. De beste man lag al in coma na een zelfmoordpoging. Vic zat al 18 jaar in een rolstoel na een auto ongeluk. R.I.P |
|
klinkt cool, rip |
|
quote: 25 December en hij heette Vic Chesnutt. Was wel een interessante S/S-er inderdaad. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Tom Waits & Johnny Cash waren vast al genoemd, maar nooit te vaak S/S band van een oud-collega van me: Blaudzun. http://www.myspace.com/blaudzun [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-01-2010 13:45] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Bonnie Prince Billy - I see a darkness. Hij is niet altijd even gemotiveerd (expres, ook live toen) om ` zuiver` te zingen maar doet het desondanks erg goed op deze elpee. Zeer donker en pessimistisch! Heb hem leren kennen via `I See A Darkness` gecoverd door Johnny Cash ( ) waar hij zelf ook nog op meezingt. Here kitty kitty kitty! |
|
Ja van Bonnie, oftewel Will Oldham, heb ik rond de 40 cd's en LP's liggen. Geniaal mannetje. |
|
Mijn zus heeft haar eerste videoclip binnen! Lowbudget, maar goed. Nieuwe mijlpaal [Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 01-02-2010 23:28] Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Neil Young - Old Man - Live at Massey Hall http://www.youtube.com/watch?v=Vef03k5i8VI |
|
Leuk liedje, vind ik. Die zus van Vode is ook niet verkeerd trouwens, mooi nummer. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Mooi nummer, je zus kan goed zingen |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |