|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat een watje nietwaar? Beetje op vakantie gaan... |
|
Hee, Snotholf, ben jij drummert of bassist van Gheestenland? ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Heeft U een snor, of een bril? Suck my piss |
|
quote: Ja, Wie ben ik? |
|
quote: Bassist |
|
@Snotholf: Uit onderstaande (met name dat laatste woord) dacht ik al op te maken dat we het hier met de bassist van doen hadden : quote: [Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 08-02-2006 12:53] ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
ANNE!meel lesen |
|
Denk dak hier maar eens heen ga zonder eerst 15x de verkeerde zijstraat v/d Hereweg te nemen! Spel vouten zijn cool! |
|
|
|
quote: Zelfs ik heb mijn zwakke kanten ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Misschien helpt 't ook als je de juiste zijstraat van de Verlengde Hereweg neemt. Touché, pussycat! |
|
gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Gave flyer! Ik wilde ze net gaan maken deze week, maar dit is een goed stukje werk zo met die ziekenhuiszaal! De flyers die ik voor het Oude RKZ maak worden helaas zonder kleur ivm de drukkosten... Bla |
|
quote: Denk dak de 15 dan niet ga halen, dat scheelt dan ook weer! Dank! Spel vouten zijn cool! |
|
Ik zou hier maar zo kunnen zijn. |
|
Nou, dat zou natuurlijk gezellig zijn ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Daar is ie dan... Bla |
|
Hey... tof logo van Gheestenland... Waar ken ik dat van ??? |
|
Expulsion was niet zo heel erg blij met de vorige flyer, ondanks dat ie hardstikke mooi is staat er een hèèl klein foutje op.... "Expulsion uit Leeuwarden" haha. Vertel een Groningen maar eens dat hij uit Friesland komt of andersom... Bla |
|
Overigens is dit het eerste optreden van Expulsion. De rescensie van hun cd in de Aardschok klinkt veel belovend. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Ben ook ERRUG benieuwd !!! Die Demo/Promo whatever klinkt echt VET. Als het live net zo goed wordt... |
|
Het is trouwens wel mijn laatste concert als gitarist van Côte d'Aver. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
na 17 maart ga je drummen? Bruce Banner |
|
Daarna speel ik alleen nog maar in Hell Mary en Hedera Helix. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |