|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ben vooral benieuwd naar de prachtige makeup van Gheestenland! Bla |
|
WTF Wat is dat nou weer voor opmerking Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Van die make-up zijn wel plaatjes, geloof ik. Kijk anders eens op de site van Regeer, Mira. Touché, pussycat! |
|
quote: http://lord-belial.wingsofdeath.nu/Live-Photos/Gheestenland/ |
|
Haha, ze zijn cool! Ik had wel es fotootjes gezien maar live is toch toffer natuurlijk. Bla |
|
quote: Ja de hoge alpen sneeuw en aprésski!!! beterz. |
|
Niks beterz!!! ZONDE!!! Bla |
|
Komende vrijdag in Groningen weer metal jajajajajaja! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
En nog ff een dikke vette rotschop voor dit topic. Komuh stelletjuh boeruh ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Thnx 1i1ith! Er is trouwens na de festiviteiten in het Oude RKZ een afterparty in Cafe de Ster alwaar de nieuwe CD van Cannibal Corpse "KILL" gereleased zal worden. Bla |
|
quote: Hmrz ik kom vrijdag wel kijken.. We gaan zaterdagochtend om 4 uur rijden dus ik kom mijn gheestenmaatjes wel even supporten. Wel balen dat ik dat nu pas weet dan had ik ook nog mee kunnen spelen... Nou ja dan maar aan het |
|
quote: Dan zeg ik alvast: Proost Joost! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Ik kom wel langs... Dat staat vast. Moet alleen ff kijken of ik wel of niet blijf hangen in Grun'n... Slaapplek heb ik al, alleen moet ik de volgende dag weer op tijd en fit in Sodom zijn voor meer Metal-geweld aldaar op den zaterdag... |
|
quote: |
|
Vanavond alweer. De eerste keer Expulsion en de laatste keer Cote met Erwin. Een uniek metal gebeuren, dat zie je zo ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Ik kom misschien ook nog wel even langs. |
|
[grandpa]Nou vooruit, laat ik m'n kop ook nog even zien. Kuteind lopen man![/grandpa] Touché, pussycat! |
|
erg goede eerste live-show van Expulsion!! |
|
Dat dacht ik ook. Het tempo zat er lekker in, gave riffs, enthousiaste presentatie, goede respons uit het publiek. Gave gig, hoor. Ben benieuwd hoe de band verder gaat groeien. Alleen jammer dat achter in de zaal (waar je met een dergelijke band dus eigenlijk niet hoort te staan ) de gitaren minder duidelijk te horen waren. Gheestenland heb ik net gemist, omdat ik m'n rolstoel nog aan het parkeren was, maar die spelen vast nog wel eens keertje in de buurt. Naar verluid was hun optreden dik in orde. Cote d'Aver kan ik eigenlijk niet zoveel van zeggen, behalve dan dat ik het geluid behoorlijk brak vond. Daardoor was de muziek eigenlijk niet echt goed te volgen/beoordelen. De drummer hoorde ik eigenlijk alleen op de langzame stukken. De effecten over de vocalen waren mij persoonlijk iets teveel van het goede. Ik heb me er wel prima bij vermaakt. Verder: Goed gevulde bak, gezellige muziekjes, vlotte dames met dito bediening achter de bar. Best weer een geslaagde ORKZ-metalavond, dus. Goed gedaan, mensen! Touché, pussycat! |
|
Metal in het ORKZ: voor herhaling vatbaar ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: +1 Spel vouten zijn cool! |
|
Iedereen bedankt! Wordt vervolgt! Helaas is de zaal tot begin juni volgeboekt dus in april en mei spelen er diverse punk, grunge en andere alternatieve bandjes, in juni weer metal dus. Ik moet nog even een goede datum prikken, er moeten niet tegelijkertijd grote festivals zijn of metal elders in Groningen. Suggesties voor bands of een datum altijd welkom! Sporty Voleg: As It Burns?? Bla |
|
Ik zal het ze voorleggen. Komt vast wel goed. Touché, pussycat! |
|
Ik vind het zeker voor herhaling vatbaar!!! Het is een goede plek voor metalbands. Het was voor mij het laatste concert met Côte d'Aver dus voor mij was het een optreden met dubbele gevoelens. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |