IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : zou je dit ook doen of niet? Vorige pagina | Volgende pagina
madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 03-01-2002 21:05 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Lang geleden dat iemands verhaal me nog zo gepakt heeft...respect!!


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Shisha
Fly on a rainbow dream...
Usericon van Shisha
Posted 03-01-2002 21:08 by Shisha Wijzig reactieProfiel van ShishaQuote dit bericht

Kvindet super dat er zulke mensen zijn!

Of ik het zelf zou doen? ik denk het wel, al kan ik niet zeggen hoe ik zal handelen als ik zelf in een dergeijke situatie zou verkeren


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-01-2002 21:10 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

respect

maar zelf zou ik dat niet kunnen, veel te egocentrisch vrees ik


Je moeder.


HagratH
Usericon van HagratH
Posted 03-01-2002 23:16 by HagratH Wijzig reactieProfiel van HagratHQuote dit berichthttp://hagrath.cu2.nl

blacksoul666

ik weet niet of ik het zou doen. kan ik niet zeggen zo.... kan ik pas zeggen als ik zelf in zo'n situatie zou zitten....


Please give blood. Vampires are an endangered species!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-01-2002 23:40 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2002 21:10 schreef karnivoor het volgende:
respect

maar zelf zou ik dat niet kunnen, veel te egocentrisch vrees ik


Denk het ook. Heb een groot hart, maar ook maar één leven. Zou die persoon nooit echt kunnen vergeten, maar wil mezelf niet tekort doen, 70 zijn, terugkijken en dan zien dat ik nooit tijd voor mezelf heb gehad...

Lijkt me allemaal wel eng en ik respecteer mensen die het wel kunnen, maar zelf... Noem het zwakte, wat je wilt.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 04-01-2002 0:11 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

Invaliditeit doet niets af aan de liefde. Het wordt pas moeilijk als de persoon veranderd.
Dan komt het dilemma.. blijf ik of ga ik??


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 04-01-2002 0:26 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

een ander dilema is de omgeving.
Blijf je bij je partner verklaren sommige je voor gek maar ga je weg dan ben je het grootste tuig dat er op deze aardkloot rondloopt.

Blacksoul je bent gewelig omdat je bij je vrouw blijft omdat je van haar houdt en niet vanuit een verplichting.

Een hele dikke knuffel


bla...bla...bla...


Sassette
Usericon van Sassette
Posted 04-01-2002 17:13 by Sassette Wijzig reactieProfiel van SassetteQuote dit berichthttp://jakobavisser.hyves.nl/

ik denk dat als de liefde groot genoeg is je dit aan kunt om te doen. Denk zelf ook dat ik het zou kunnen. Uiteraard weet je dat pas echt als je het zelf meemaakt. Vind het idd zwak dat er mensen zijn die denken dat ze er te veel voor moeten inleveren zodat ze later niet op een gelukkig leven kunnen terugkijken. Ik geloof dat als je echt van elkaar houd er genoeg dingen over blijven om vreselijk van te genieten en dat dat het toch de moeite waard maakt. Anders wordt het als de persoon zelf er heel erg door verandert dan ga je je natuurlijk afvragen of dit nog een persoon is waar je je leven mee wilt delen.


How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 04-01-2002 17:37 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik herken een hoop in je verhaal. Ik woon op het moment nog thuis en mijn moeder is zwaar invalide en bedlegerig (ze kan ook nauwelijks in een rolstoel zitten).

Daarom hebben we een hulp in de huishouding, terwijl mijn ouders rond moeten komen van de WAO-uitkering van mijn moeder. Maar daarvoor heb je het 'persoonsgebonden budget'. Dat is een uitkering die je (jouw vrouw in dit geval) van het ziekenfonds kan krijgen, als je behoefte hebt aan een hulp in de huishouding (vanwege invaliditeit). Van dat persoonsgebonden budget kun je dan de hulp betalen. Je kunt in principe zelf bepalen wie je daarvoor in dienst neemt. Wij hebben zelf een uitzendkracht van DirectZorg.

Ik zou jou en je vrouw willen aanraden om met jullie ziekenfonds te bellen en te informeren naar het persoonsgebonden budget.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 07-01-2002 20:00 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik kan me alleen maar bij mijn voorgangers aansluiten.

Geen idee of ik zelf zoiets aan zou kunnen.



Dead things grow from deep inside...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-01-2002 20:08 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Hmm.. ik denk dat je pas echt weet hoe sterk je liefde is als deze flink hard op de proef wordt gesteld.. als het dan uit gaat blijkt het misschien toch minder sterk geweest te zijn.. blijft het aan dan blijkt je liefde erg sterk..
Echter bij zo'n situatie waar jij in beland bent (blacksoul666) denk ik dat er ondanks een ernorm sterke liefde toch een opbreuk van de relatie kan ontstaan, omdat het gewoon enorm zwaar is, je er teringveel voor moet opgeven, etc.. dat is wel duidelijk..
Ik denk ook niet dat je moet verwachten dat mensen, hoe sterk liefde ook, bij elkaar blijven na zoiets.. maar als dat wel zo is dan is het natuurlijk fantastisch!


Aragorn
Ach Welnee
Usericon van Aragorn
Posted 07-01-2002 20:17 by Aragorn Wijzig reactieProfiel van AragornQuote dit berichthttp://members.chello.nl/j.devries39/PortfolioSite/ApoProject.htm

quote:
Op 3 januari 2002 16:24 schreef suzanne het volgende:
--edit: ik geef geen antwoord op de vraag of ik het zou doen. Ik denk het wel, al kan je dat pas beoordelen als je in zo'n situatie terecht komt--

Inderdaad dat denk ik ook, je kan nu al wel gaan zeggen dat je het wel zou doen, maar wacht maar tot je in zon situatie vezeild raakt...
ik denk niet dat ik dat zou kunnen, daarom ook mijn respect voor jou dat jij dat wel kan


I love the smell of painted miniatures in the morning


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 07-01-2002 22:14 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Wauw wat goed van je dat je dit allemaal voor je vrouw doet! Ik heb, net als de anderen, heel veel respect voor je!

Ik denk dat ik het zelf ook zou doen. Tenminste...ik zou mezelf dwingen om het te doen! Ik vind dat als je dat geestelijk enigsinds (schrijf je dat zo?) aan kan, je er ook moet zijn voor je man/vrouw/vriend/vriendin. Gehandicapt of niet. Je kan hem of haar niet zomaar laten vallen omdat dezelfde geest nu ineens in een "ander" lichaam zit.
Ik vind het iets anders als je partner geestelijk gehandicapt raakt. Dan kan ik me voorstellen dat je niet meer als partners maar eerder als vrienden door het leven wil gaan.




I spy with my little and verrry evil eye.....


Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 07-01-2002 22:17 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

De opmerking die hier stond is verwijderd.

[Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 08-01-2002 14:51]


Godverdommen..


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 07-01-2002 22:18 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2002 22:17 schreef Pandaemonaeon het volgende: ...Hier stond een zeer gemene opmerking, verwijderd door SheRa...


Rot alsjeblieft ff gauw een heel eind op zeg!
DAHAG! DOE JE DE DEUR DICHT????
Reageer ff normaal!

[Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 08-01-2002 14:52]


I spy with my little and verrry evil eye.....


Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 07-01-2002 22:36 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

Blacksoul666,

ik heb niets anders dan respect voor je.

Of ik het ook zou doen? Ik heb echt geen idee.
Ik denk dat je hier pas antwoord op kunt geven als je zelf in die situatie terecht komt.


Heads I win, tails you lose


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 08-01-2002 1:12 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Het laten vallen wat die vriendinnen van haar gedaan hebben ? vind ik overigens erg.. ik kan me voorstellen dat je ook een eigen 'vrij' leven wilt houden, maar als het een goede vriend(in) is die zoiets overkomt dan heb je toch altijd wel wat tijd vrij ervoor??

Zo herrinnerde jouw (blacksoul666) situatie mij aan een moment op Wacken Open Air, waarbij ik een paar al wat oudere (rond 30/40) metalheads achter een rolstoel zag lopen met daarin een zwaargehandicapte (waarschijnlijk door ongeluk ofzo) metalhead erin... dat zou ik zeer respecteren in zo'n situatie, als vrienden dat voor je over hebben, maar ik zou dus echt niet verwachten van ze dat ze me naar elk concert meeslepen enzo..


blacksoul666
at war with satan
Usericon van blacksoul666
Posted 08-01-2002 7:55 by blacksoul666 Wijzig reactieProfiel van blacksoul666Quote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/image/zooi/venom3.jpg

quote:
Op 8 januari 2002 1:12 schreef Valorian666 het volgende:
[Het laten vallen wat die vriendinnen van haar gedaan hebben ? vind ik overigens erg.. ik kan me voorstellen dat je ook een eigen 'vrij' leven wilt houden, maar als het een goede vriend(in) is die zoiets overkomt dan heb je toch altijd wel wat tijd vrij ervoor??

Zo herrinnerde jouw (blacksoul666) situatie mij aan een moment op Wacken Open Air, waarbij ik een paar al wat oudere (rond 30/40) metalheads achter een rolstoel zag lopen met daarin een zwaargehandicapte (waarschijnlijk door ongeluk ofzo) metalhead erin... dat zou ik zeer respecteren in zo'n situatie, als vrienden dat voor je over hebben, maar ik zou dus echt niet verwachten van ze dat ze me naar elk concert meeslepen enzo.. ]


ik denk dat dat pas echte vrienden waren


welcome to hell,fuckin, hell yeah


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 08-01-2002 14:13 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Mijn diepste respect...

Ik kan wel zeggen dat ik dat ook zou doen, maar dat is een leugen. Ik weet echt niet wat ik zou doen als het ons (valorian en mij) zou overkomen ik hou ook heel veel van hem, maar je weet pas op het moment zelf of je net zo sterk bent als jou.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 08-01-2002 14:34 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2002 7:55 schreef blacksoul666 het volgende:
ik denk dat dat pas echte vrienden waren


Inderdaad... ik had al wel eerder mensen met rolstoelen gezien bij concerten, maar die zagen er vrijwel altijd 'normaal' uit,, alsof ze vanaf hun middel verlamd waren ofzo. Maar die gast op wacken open air zag eruit als een geestelijk gehandicapte,, zo iemand die zeer erg wordt nagekeken en het zag er naar uit dat deze persoon oook niet echt zelf kon gaan eten.. Dat vraagt toch vrij veel van vrienden dan...


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 08-01-2002 15:23 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2002 22:17 schreef Pandaemonaeon het volgende:
De opmerking die hier stond is verwijderd.


Dank je wel Shera! Ik was heel boos om deze uiterst gemene opmerking!


I spy with my little and verrry evil eye.....


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 08-01-2002 15:25 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 8 januari 2002 15:23 schreef WickedKimmie het volgende:
Dank je wel Shera! Ik was heel boos om deze uiterst gemene opmerking!


Idd, ik snapte al niet dat ze zolang bleef staan..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 08-01-2002 15:28 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

er word toch gevraagt wat ik zal doen...

ik heb geen gevoelens voor (op me meisje na en dieren)


Godverdommen..


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 08-01-2002 15:35 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2002 15:28 schreef Pandaemonaeon het volgende:
er word toch gevraagt wat ik zal doen...

ik heb geen gevoelens voor (op me meisje na en dieren)


Wie kan deze reply WEL volgen?????
Volgens mij spreek je jezelf een beetje tegen. Maar goed, laat maar, we negeren je wel gewoon ofzo.
Het gaat er niet om WAT je zegt, het gaat erom HOE je het zegt......snap je dat???


I spy with my little and verrry evil eye.....


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 08-01-2002 15:44 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik kan 'm wel volgen.

Het zal allemaal wel, maar dat soort opmerkingen zijn naar mijn mening alleen maar bedoeld om te kwetsen, en ik vond dat hij niet kon blijven staan. Laten we daar hier aub niet over discussiëren... dat is nogal respectloos gezien dit topic.

Als iemand het niet met mijn acties eens is ben ik geheel bereid ze via mail toe te lichten.

shera@zwaremetalen.com

of

moderators@zwaremetalen.com

Nu alstublief weer on topic.


Dead things grow from deep inside...


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen